حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در آئین نماز جمعه این هفته ساوه گفت:

امامت و ولایت از مفاهیم و ارکان مهم شیعه است

امام جمعه موقت ساوه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: امامت و ولایت از ارکان و مفاهیم مهم شیعه و اسلام است که حفظ و اشاعه آن دشمنان را ناکام می ماند.
کد خبر: ۹۰۴۹۶۳۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛امام جمعه موقت ساوه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: امامت و ولایت از ارکان و مفاهیم مهم شیعه و اسلام است که حفظ و اشاعه آن دشمنان را ناکام می کند.
حجت الاسلام «علی محمد اسلامی» افزود: فرهنگ غدیر بر مبانی غیرت دینی، بصیرت، نگاه حق بینانه و حفظ و ترویج مفاهیم ولایت می پردازد و کلید هدایتگری در جامعه است. 
وی، در بخش دیگری از سخنانش با تبریک هفته دولت گفت: دولت از ارکان پایه نظام اسلامی است و امید می رود مسئولان دلسوز در قوه مجریه بتوانند با اتخاذ راهکارهای مناسب از رنج مردم بکاهند و مشکلات را برطرف کنند که در این راستا همراهی همه طیف ها با دولت ضروری است. 
امام جمعه موقت ساوه خاطرنشان کرد: هفته دولت از دوم تا هفتم شهریورماه نامگذاری شده و باید از این فرصت برای ارائه دستاوردهای نظام اسلامی بهترین بهره گرفته شود.
حجت الاسلام اسلامی افزود: بر اساس آموزه های دین مبین اسلام، تشکیل حکومت اسلامی برای خدمت به مردم است و مسئولان هم باید با تاسی از آموزه های اسلامی و تفکر امام راحل تنها به فکر خدمت به مردم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار