وزیر بهداشت عنوان کرد:

کمبود دوهزار تخت بیمارستانی در مشهد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از مشکلات دیرینه در شهر مشهد کمبود تخت‌های بیمارستانی است و براساس برآورد‌ها این شهر حدود ۲ هزار تخت بیمارستانی کمبود دارد.
کد خبر: ۹۰۴۹۶۲۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سید حسن قاضی‌زاده هاشمی ظهر امروز در مراسم بهره برداری از پایگاه‌های سلامت شهری مشهد اظهار داشت: یکی از مشکلات دیرینه در شهر مشهد کمبود تخت‌های بیمارستانی است و براساس برآورد‌ها این شهر حدود ۲ هزار تخت بیمارستانی کمبود دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه مشهد سالانه پذیرای جمعیت زائر بالایی است، گفت: این در حالی است که سرانه‌های بهداشتی متناسب با این جمعیت فراوان که هر سال راهی مشهد می‌شوند نیست.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: مجموعه‌های فعلی سلامت که امروز در مشهد راه‌اندازی شده با همکاری شهرداری صورت گرفته و این الگو می‌تواند به عنوان یک الگوی مناسب به سراسر کشور تسری پیدا کند.

وی گفت: راه اندازی پایگاه‌های سلامت الگوی غربالگری سلامت و چتر خدمات بهداشتی و درمانی را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: غلظت سیاسی در مشهد بالا است و بعضا شاهد هستیم که خدمت رسانی در حاشیه این غلظت سیاسی قرار می‌گیرد و در حاشیه می‌رود و همچنان شاهد هستیم که در مشهد در حوزه بهداشت و درمان با کمبود مواجه هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها