رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به کشف ۴.۵ تن انواع مواد افیونی مخدر در ۵ ماه نخست امسال گفت: کشف این میزان مواد مخدر در استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۷ درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۹۰۴۹۵۷۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ عبدالرضا شبانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ اظهار داشت: تمام نقاط و راه‌های مواصلاتی استان بوشهر به صورت شبانه روزی تحت رصد پلیس قرار دارد و امکان جابه‌جایی مواد مخدر وجود ندارد.

وی با قدردانی از مشارکت و همکاری مردم با پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر گفت: مبارزه با مواد افیونی مخدر اجتماعی شده و تمامی مردم خود را برای برخورد با سوداگران مرگ موظف می‌دانند و این مهم سبب ناامن شدن فضای استان برای این قاچاقچیان شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف 4.5 تن انواع مواد افیونی مخدر در 5 ماه نخست امسال خبرداد و خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 4.5 تن انواع مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 97 درصد افزایش دارد.

سرهنگ شبانی با اشاره به دستگیری 50 نفر قاچاقچی مواد مخدر تصریح کرد: در اجرای طرح مبارزه با موادمخدر در محلات و پاک سازی نقاط آلوده به تهیه و توزیع موادمخدر، با اجرای 126 طرح محله محور و ارتقاء امنیت اجتماعی 189 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی از کشف 140 کیلوگرم موادمخدر از خرده فروشان مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی محلات آلوده خبرداد و افزود: در این مدت 107 دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان موادمخدر توقیف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به تشدید مقابله با سوداگران مرگ خاطر نشان کرد: در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و اصفهان  پس از شناسایی یک محموله از زن و شوهر به همراه فرزندشان در پوشش مسافرت خانوادگی به وزن 73.5 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات