خبرگزاری بسیج: مرکز شهید هاشمی نژاد بهزیستی شهرستان ری واقع در کهریزک با وجود تعطیل شدن به عنوان پایگاه ارتباطی نیکوکاران با بهزیستی فعالیت می کند.
کد خبر: ۹۰۴۹۵۳۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ خانم وهابی مسئول مشارکت های مردمی مرکز شهید هاشمی نژاد بهزیستی شهرستان ری گفت: یک هفته قبل از عید سعید قربان، هماهنگی لازم با بخشداری، دادگستری، شهرداری و شورای شهر کهریزک برای برگزاری مراسم عید قربان و جذب مشارکت های مردمی و دریافت نذورات و قربانی نیکوکاران در این مرکز انجام شد.

وی با اشاره به اینکه 28 سال از دوران خدمت خود را در این مرکز فعالیت کرده است، اظهار داشت: در طول این مدت هر ساله خیرین زیادی در مراسم عید قربان اقدام به قربانی کردن و اهدای نذورات خود به مددجویان بهزیستی کرده اند. همچنین نیکوکاران در زمینه های مختلف حامی بهزیستی بودند، مددجویان زیر پوشش سازمان در این مرکز را به مسافرت می بردند و سایر خدمات. در طول سه دهه نیکوکارانی که با ما در ارتباط بودند خیرین دیگری را با خود همراه کردند و این ارتباطات توسعه و گسترش پیدا کرد به گونه ای که در مراسم عید قربان سال های گذشته تعداد زیادی گوسفند در این مرکز قربانی می شد و گوشت مازاد را به مراکز بهزیستی شهرستان های اطراف ارسال می کردیم.

وی خاطر نشان کرد: به علت فرسودگی ساختمان و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، مرکز بهزیستی شهید هاشمی نژاد کهریزک تعطیل شد و سالمندان و معلولان این مرکز به مکان های دیگری منتقل شدند اما برای قطع نشدن حلقه اتصال با خیرینی که هر سال برای اهدای نذورات خود از اقصی نقاط تهران به این مرکز مراجعه می کنند در ایام و مناسبت های مختلف پذیرای نیکوکاران در این مرکز هستیم.

وهابی با اشاره به اینکه 17000 مددجو زیر پوشش بهزیستی شهرستان ری قرار دارند، اظهار داشت: شیرخوارگاه حضرت رقیه(س)، مرکز شبانه روزی فرزندان شبه خانواده بعثت، مرکز نگهداری معلولان کورس، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان کار و خیابان، اورژانس اجتماعی و خانواده های معتادان بهبود یافته زیر پوشش بهزیستی شهرستان ری هستند که هزینه های نگهداری و حمایت از آنان بسیار سنگین است. وی از خیرین و نیکوکاران خواست که حمایت های خود را محدود به ایام و مناسبت های خاص نکنند و در طول سال یاریگر و همراه بهزیستی باشند.      

     

ارسال نظرات