خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد از افتتاح 72 پروژه با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 300 میلیون تومان طی هفته دولت در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۹۵۲۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲

افتتاح 72 پروژه طی هفته دولت در اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، کریم حمیدوند در نشست خبری با اصحاب رسانه از افتتاح 72 پروژه با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 300 میلیون تومان طی دولت در شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد 69 پروژه مربوط به بخش‌های دولتی و سه پروژه مربوط به بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه 47 دستگاه دولتی در این پروژه‌ها نقش داشته‌اند و حوزه‌های گوناگونی دربرگیرنده این پروژه‌ها خواهند بود، عنوان کرد: افتتاح زیرگذر روستای بادخوره و روکش آسفالت اسدآباد به روستای آجین از پروژه‌های مهم شهرستان در هفته دولت است.

فرماندار اسدآباد اضافه کرد: بهسازی آسفالت روستای قره‌کن و افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای قادرآباد از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به جدول‌گذاری معابر 12 روستای اسدآباد بیان کرد: برای این مهم 529 میلیون تومان هزینه شده است.

حمیدوند به کلنگ‌زنی 20 پروژه جدید در دیار سیدجمال اشاره کرد و گفت: هزینه پیش‌بینی شده برای افتتاح این پروژه‌های جدید 4 میلیارد و 200 میلیون تومان اسـت.

وی یادآور شد: پروژه کانال آبرسانی در سطح شهر و آسفالت معابر نیز از مهمترین پروژه‌های آتی شهرستان اسدآباد است.

فرماندار اسدآباد به تشکیل سه کمیته فرهنگ، ورزش و دانشجویی اشاره کرد و افزود: در هفته دولت نمایشگاه بزرگ کتاب در سطح شهر افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین در این ایام شاهد افتتاح دو مرکز سلامت آجین و شهید قندی با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان خواهیم بود.

حمیدوند ضمن انتقاد از برخورد بانک‌ها با مراکز تولیدی و کارخانه‌ها گفت: اینکه به بهانه عدم پرداخت مقروضات مراکز اشتغال تعطیل شوند به هیچ عنوان مورد تایید ما نبوده و نیست.

وی در پایان ضمن اشاره به شخصیت والای مردمان اسدآباد ابراز داشت: خوشبختانه شاهد هم‌افزایی خوبی در بین مسئولین شهرستان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات