با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه رضوی؛

نخستین دوره آموزشی استانی حقوقدانان تراز انقلاب اسلامی در مشهد برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی گفت: اولین دوره آموزشی حقوقدانان تراز انقلاب اسلامی امروز در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۹۵۰۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ احمد فدوی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی با اشاره به برگزاری اولین دوره آموزشی حقوقدانان تراز انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: این دوره به‌همت سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی با هدف کمک به‌تربیت، توانمندسازی و ساختارسازی حقوقدانان انقلابی در جامعه برگزار می‌شود.

فدوی با اشاره به اینکه یکی از تکالیف مدنظر ما که بر عهده حقوقدانان کشور بوده، توجه به‌مسائل حقوقی، نظریه‌پردازی و آزاداندیشی در ابعاد مختلف نظام حقوقی در اسلام و ایران است؛ اظهار داشت: حقوقدان تراز انقلاب اسلامی باید تخصص خود را متعهدانه در عرصه‌های مورد نیاز چه در امور داخلی و چه بین‌المللی در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف ایران قرار دهد.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی با تاکید بر این موضوع که نظام اجرایی و قانون‌گذاری در کشور نیاز به‌تدوین یک سند انتظار مبتنی بر تحلیل وضعیت موجود دارد؛ گفت: کمک به‌شناسایی، جذب و سازماندهی، تربیت و آموزش جوانان و نخبگان حقوقی، انقلابی و متعهد می‌تواند به‌تحول و ارتقای نظام جمهوری اسلامی ایران در این مقطع حساس کمک شایانی کند.

گفتنی است، اولین دوره آموزشی استانی حقوقدانان تراز انقلاب اسلامی ۲۹ و ۳۰ مرداد ماه در محل دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حضور حقوقدانان بسیجی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته حقوق با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار و پس از پایان دوره و برگزاری آزمون، نفرات برتر به‌دوره کشوری معرفی می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها