خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:

مساجد کانون هم اندیشی برای دفاع از باورهاست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: مساجد کانون هم اندیشی برای دفاع از باورهاست.
کد خبر: ۹۰۴۹۴۹۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

سرهنگ پاسدار تقی نجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در همایشی با حضور هیات امنی مساجد با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند : "مساجد سنگر هستند،سنگرها را پر کنید" گفت: دیروز مساجد ما علاوه از جایگاه عبادی خود مکان گردهمایی و استحکام بخشی رزمندگان برای نبرد با کفر بود و حضور در مسجد روحیه سلحشوری و ایستادگی را در رزمندگان اسلام تقویت می کرد امروز نیز بایست مساجد را پر کنیم تا با عبادت  یکپارچه خود علاوه از برخورداری از معنویات و پاداش دنیوی و اخروی آن با اتحاد و همبستگی خود چشم بدخواهان این نظام و انقلاب را کور کنیم.

وی افزود: از سویی با همفکری و هم اندیشی  در مقابل جنگ و تهاجم فرهنگی که از آن بعنوان جنگ نرم یاد می کنیم ایستادگی کرده و همچون روزگاران دفاع مقدس دشمن را ناامید و خجل سازیم.

حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ نیز ضمن تبریک روز مساجد بر لزوم حضور گسترده در مساجد تاکید کرد و گفت: حضور نوجوانان و جوانان در مساجد بسیار مهم است  چراکه دشمن در حال حاضر این قشر از جامعه را مورد هدف خود قرار داده و درصدد اعتقاد زدایی قشر نوجوان و جوان است.

وی ادامه داد: اما الحمدالله با توجه به اینکه این انقلاب عظیم را با سرمایه گذاری های گسترده و جانفشانی های شهدا و ایثارگران بدست آورده اینم ،جوانان ما نسبت به موضوع کاملا آگاه بوده و در مقابل دشمن همیشه آماده اند و هرگز اجازه تعرض دشمن به خاک میهن اسلامی را نخواهند داد.

در پایان مراسم از ائمه جماعت،هیئت های امنا و فرماندهان پایگاههای مساجد نمونه انتخابی با اهدای لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات