امام جمعه ارومیه گفت: برای جذب جوانان به مساجد تلاش شود.
کد خبر: ۹۰۴۹۴۹۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان در مراسمی که با حضور هسات امنای مساجد در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد، گفت: انتظاری که از مساجد داریم برآورده نمی شود، باید تلاش کنیم که انشاءالله وضعیت مساجد را از این بهتر رشد دهیم و جوانان را بیش از پیش به سوی مساجد جذب کنیم و مساجدی که به عنوان پایگاه توحید مطرح هستند بیش از این در دین و دینداری مردم موثر واقع شوند.

وی افزود: از جمله آسیب هایی که در مساجد وجود دارد مسئله اختلاف و ناهماهنگی بین هدایت کنندگان مساجد است که بزرگترین آسیب و صدمه برای رشد و تعالی مساجد است.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: بزرگترین نعمت خداوند متعال به ملت ایران این انقلاب اسلامی است که از مساجد شروع شده است و اگر مساجد را خوب هدایت نکنیم و با عدم ناسازگاری و ناهماهنگی باعث شویم این مساجد آسیب ببینند در محضر خداوند متعال توانایی پاسگویی نخواهیم داشت.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی با بیان اینکه مسجد خانه خدا است، اظهار داشت: مسجد متعلق به روحانی مسجد یا هیئت امناء یا پایگاه و یا هیئت عزاداری مسجد نیست، مسجد خانه خداست و ما به عنوان کسانیکه بتوانیم از این فضا استفاده کنیم تا بتوانیم دین و دینداری مردم را تقویت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات