توسط ستاد مردمی آیین ابراهیم (ع) ابرکوه انجام شد

توزیع هزار و 500 بسته گوشت قربانی به ارزش 610 میلیون ریال در ابرکوه

همزمان با عید قربانی، هزار و 500 بسته گوشت قربانی بین نیازمندان شهرستان ابرکوه توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۴۸۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه به نقل از سرو ابرکوه؛ همچون سال‌های گذشته مردم ابرکوه کمک‌های مالی خود را جهت قربانی و خیرات به نیازمندان در روز عید قربان، به ستاد احیاء آیین ابراهیم (ع) شهرستان هدیه کردند.
علی‌اکبر قیومی مسئول ستاد احیاء آیین ابراهیم (ع) در شهرستان ابرکوه، در حاشیه بسته‌بندی و توزیع گوشت‌های قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : صبح امروز تعداد 16 رأس گوسفند و 4 رأس گوساله به ارزش 610 میلیون ریال در کشتارگاه شهرستان ذبح شد.
قیومی ضمن تشکر از 25 نفر افرادی که در ذبح، بسته بندی و توزیع گوشت ها همکاری داشتند، افزود : مقدار یک‌تن و 350 کیلوگرم گوشت حاصل قربانی‌های امروز است، که در بسته‌های 900 گرمی بین یک هزار و 500 خانوار نیازمند توزیع خواهد شد.
وی، با اشاره به اینکه ستاد احیاء آیین ابراهیم (ع)، ستادی مردمی است که چندین سال پیاپی در شهرستان فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد : گوشت‌های قربانی بین محلات، روستاها و مؤسسات خیریه سراسر شهرستان توزیع می‌شود.
قیومی تصریح کرد : اگرچه شرایط اقتصادی و وضعیت معیشت مردم نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، ولی شور و اشتیاق مردم ابرکوه جهت اهداء کمک‌های مالی و قربانی در ستاد احیاء آیین ابراهیم (ع)، کمتر نشده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار