خبرهای داغ:
در پی بی احترامی فرماندار شاهرود به نخبگان و مسئولین بسیج دانشجویی استان،
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان در پی بی احترامی فرماندار شاهرود به نخبگان و مسئولین بسیج دانشجویی با صدور نامه ای خواهان عذرخواهی فرماندار شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۴۷۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان در پی بی احترامی فرماندار شاهرود به نخبگان و مسئولین بسیج دانشجویی استان و شهرستان شاهرود نامه سرگشاده‌ای را خطاب به وی و سایر مسؤولین استان صادر کرد.
متن این نامه به شرح ذیل است:
وادی سیایت اگر مزین به گوهر اخلاق و دیانت نباشد به ثنمی قلیل هم نمی‌ارزد.
جناب آقای محمدکرم محمدی فرماندار محترم شهرستان شاهرود
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و تقدیم احترام.
ضمن تبریک اعیاد پیش رو یادآور می‌شود که تصدی مسئولیت در جمهوری اسلامی برای اشخاص دارای صلاحیت، امانت الهی است که از جانب مردم به شما مسؤولین سپرده شده است، حفظ این امانت میسر نمی‌شود مگر با دقت در امور.
همانگونه که مستحضرید دانشگاه یکی از مراکز مهم کشور محسوب می‌شود و طبق فرمایش امام راحل دانشجو قوه متفکر ملت است و از جانب مقام معظم رهبری قشر دانشجو همیشه مورد ستایش و تشویق قرار گرفته است.
اما نکته‌ای که به چشم می‌خورد آن است که به هیچ عنوان زیبنده جناب فرماندار نمی‌باشد که به این محیط علمی و فعال در عرصه روشنگری بی احترامی کند.
لازم به ذکر است در مورخه ۳۰ مرداد ماه جمعی از نخبگان بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن هماهنگی‌های لازم و با وقت تعیین شده قبلی خدمت فرماندار محترم رسیدند، اما از ظاهر ماجرا چنان برآمد که گویا ایشان تمایلی به این دیدار نداشته و مانع از برگزاری این جلسه شدند، نخواستند دانشجویان بسیجی استان را ملاقات نمایند و در نهایت این دیدار محقق نشد.
این اقدام نه شایسته محیط علمی و اجتماعی دانشگاه‌ها می‌باشد و نه سازگار با روحیه مطالبه گری دانشجویان انقلابی است، حال آنکه رهبر معظم انقلاب ساعت‌ها برای شنیدن سخنان و تعامل با دانشجویان وقت می‌گذارند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به عنوان صدای رسای دانشجویان مطالبه گر و انقلابی از شخص جنابعالی و مجموعه تحت امرتان تقاضا دارد ضمن عذرخواهی از مجموعه بسیج دانشجویی استان، با تعیین وقت قبلی پذیرای جنابعالی در دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود باشیم.
امید است همه ما بتوانیم در پرتو عنایات حضرت حق خدمتگزار صدیق ملت شریف ایران اسلامی باشیم.
این نامه به فرمانده سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان، سازمان بسیج دانشجویی کشور، استاندار سمنان و دفتر امام جمعه شاهرود نیز ارسال شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها