دیدارامام جمعه موقت و فرمانده سپاه ورامین باخانواده شهیداندرزگو درتهران+تصاویر
کد خبر: ۹۰۴۹۴۶۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

همسر شهیداندرزگو:از بدحجابی های که در خیابان می بینم بسیار ناراحت می شویم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران:دیدار جمعی از مسوولان شهرستان ورامین با همسر شهید اندرزگو در تهران
همسر شهید اندرزگو از بانوان غیرتمند ورامینی است

دراین دیدار که حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت ورامین و سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ورامین و دکتر نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی حضور داشتند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار با همسر شهید اندرزگو:نقش همسر شهید اندرزگو در دوران انقلاب بی نظیر است و نمونه آن در تاریخ انقلاب وجود ندارد.

انتقاد همسر شهید اندرزگو از بدحجابی های موجود در جامعه:بدحجابی در جامعه موجب غصه مادران و همسران شهدا شده است/ از بدحجابی های که در خیابان می بینم بسیار ناراحت می شویم/ برخی اعتقاد جوانان ما را به سرقت برده اند.

محسن اندرزگو فرزند شهید اندرزگو در دیدار مسوولان ورامین:مادرم این همه سختی کشید اما زمانی که می بینیم فردی حجاب خود را برمی دارد غصه می خوریم/ باید کسانی که علنی اظهار بی حجابی می کنند بدانند که مادرانی نظیر شهید اندرزگو برای انقلاب و ارزش های دینی شکنجه شده اند.

همسر شهیداندرزگو:از بدحجابی های که در خیابان می بینم بسیار ناراحت می شویمهمسر شهیداندرزگو:از بدحجابی های که در خیابان می بینم بسیار ناراحت می شویمهمسر شهیداندرزگو:از بدحجابی های که در خیابان می بینم بسیار ناراحت می شویمهمسر شهیداندرزگو:از بدحجابی های که در خیابان می بینم بسیار ناراحت می شویمهمسر شهیداندرزگو:از بدحجابی های که در خیابان می بینم بسیار ناراحت می شویم

 

ارسال نظرات