مرجع عظام تقلید با اشاره به مشکلات اقتصادی و چالش‌های پیش روی دولت، توجه به مادیات و معنویات را در کنار هم امری ضروری و مهم در مدیریت دانست و افزود: برنامه‌ریزی‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که مردم آن را احساس کنند و شاخص‌های رفاه در جامعه ارتقاء یابد.
کد خبر: ۹۰۴۹۴۴۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار با استاندار خراسان رضوی مردم و ولایت فقیه را دو رکن اساسی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمن در تلاش است بین این دو رکن با تلاش‌های مذبوحانه فاصله بیندازد.

این مرجع عظام تقلید افزود: مدیریت جامعه کاری بسیار مهم و مقدس است که باید با پشتوانه علم، آگاهی و همراهی مردم برای ساماندهی مشکلات برنامه‌ریزی و تلاش کرد.

وی با بیان اینکه ریشه بسیاری از انحرافات ورود به مباحثی است که اطلاعات کافی در مورد آن نداریم؛ تاکید کرد: مردم وظیفه دارند در مقابل اطلاعات ناقصی که توسط بعضی از افراد ارائه می‌شود، سکوت نکنند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به مشکلات اقتصادی و چالش‌های پیش روی دولت، توجه به مادیات و معنویات را در کنار هم امری ضروری و مهم در مدیریت دانست و افزود: برنامه‌ریزی‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که مردم آن را احساس کنند و شاخص‌های رفاه در جامعه ارتقاء یابد.

این مرجع عظام تقلید تجهیز به علم و تکنولوژی را از دیگر ضروریات جامعه و کشور دانست و تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا از ارتقای علمی کشور در عرصه‌های مختلف جلوگیری کند که باید در برابر این توطئه هوشیار بود.

آیت‌الله نوری همدانی مدیریت در خراسان رضوی و همچنین مشهد را متفاوت از سایر نقاط کشور دانست و خاطرنشان کرد: باید از توفیق خدمت در این خطه که منتسب به علی ابن موسی الرضا (ع) است برای ارتقای شاخص‌های خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران استفاده کرد.

استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مدت زمان استقرار دولت تدبیر و امید در استان گفت: امروز که دشمن فشار به دهک‌های پایین جامعه را به‌عنوان یک راهبرد دنبال می‌کند و با استقرار اتاق جنگ خود در وزارت خزانه‌داری سعی در فاصله انداختن دولت و مردم دارد ضرورت دارد با اتخاذ سیاست‌های صحیح اقتصادی توانستیم با تامین کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی مردم از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها جلوگیری کنیم.

علیرضا رشیدیان افزود: دشمن با القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام دینی در اداره امور جامعه، سعی دارد مردم را از همراهی با نظام و دولت مأیوس کند که همواره این توطئه با شکست مواجه بوده است و توانسته‌ایم با همراهی مردم بر بسیاری از مشکلات فائق آمده و از این شرایط نیز عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی و خدمات اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌هایی برای برون‌رفت از مشکلات انجام شده است و برای توفیق دراین‌باره نیازمند همراهی و همکاری همه بخش‌ها اعم از دولتی و خصوصی هستیم. رشیدیان تنظیم بازار و بازرسی‌های مستمر از وضعیت بازار را از اولویت‌هایی دانست که با جدیت دنبال شده و با متخلفان این حوزه مطابق قانون برخورد شده است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به پیش‌بینی بسته‌های حمایتی دولت گفت: توزیع این بسته‌ها در اتحادیه‌های کارگری، کارمندی و همچنین مددجویان نهاد‌های حمایتی می‌تواند تا حدودی مشکلات مردم را برطرف کند، ذخیره‌سازی کالا‌های اساسی با دقت و اهتمام ویژه دنبال شده است و هم‌اکنون برای بیش از یک سال مصرف استان ذخیره‌سازی انجام شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها