خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان گفت: اولین آزمون ادواری فنی حرفه‌ای کارکنان وظیفه سپاه صاحب الزمان(عج) در سال97 برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۴۳۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا اظهار داشت: اولین دوره آزمون‌های مهارت آموزی فنی حرفه‌ای کارکنان وظیفه سپاه صاحب الزمان (عج) در سال ۹۷ در راستای مطلوب‌سازی زمان خدمت سربازی و ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد.

وی افزود: تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سربازان در طول دوره خدمت سربازی نسبت به مهارت آموزی با آموزش حداقل یکی از مهارت‌های زندگی و فنی اقدام کنند، عامل دیگری بود تا این دوره از مهارت‌آموزی برگزار شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) مطرح کرد: در سال گذشته نیز طی سه مرحله آزمون‌های ادواری برگزار شد و به ۱۷۵ نفر از بین شرکت کنندگان که نمره قبولی کسب کردند گواهینامه‌های فنی حرفه‌ای اهدا شد.

وی تصریح کرد: امروز اولین دوره آزمون‌های ادواری سال ۱۳۹۷ در سه حوزه امتحانی در اصفهان از جمله ستاد سپاه صاحب الزمان (عج)، مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین (ع) و گروه موشکی ۱۵ خرداد برگزار شد و سایر حوزه‌های امتحانی نیز در شهرستان‌ها بود که با همکاری و مشارکت و مساعدت سازمان فنی حرفه‌ای در دو طیف در حال اجرا است.

فدا عنوان کرد: طیف اول نیرو‌هایی هستند که مهارت‌های لازم را دارند و پس از شرکت در آزمون‌های علمی و عملی مدرک فنی حرفه‌ای را دریافت می‌کنند و طیف دیگر نیرو‌هایی است که مهارت خاصی ندارند و پس از ثبت نام بر اساس علاقمندی با تجهیز محیط‌های کارگاهی در دوره‌های آموزشی شرکت خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری آزمون ادواری، ارزیابی و بررسی میزان مهارت سربازان در رشته‌هایی است که آن‌ها جهت مهارت‌آموزی اعلام کرده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها