وهاب کاظمی
پاسدار زهرا دهقان پور فرمانده حوزه کوثر یک تاکید کرد:
فرمانده حوزه کوثر یک شهرستان اراک گفت: مباحث فرهنگی در تقابل با هجمه دشمن است، با تربیت انسان‎های مؤمن می‎توان دشمن را وادار به عقب‎نشینی کرد و فرهنگ نبوی را در جامعه توسعه داد.
کد خبر: ۹۰۴۹۴۲۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازاراک، پاسدار زهرادهقان پور در نشست سبک زندگی اسلامی گفت: توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی یک اصل اساسی است، چرا که تأکید مقام معظم رهبری به سبک زندگی ایرانی اسلامی این نکته را به ما گوشزد می‎کند که مردم باید به اصالت‎های اسلامی و ایرانی نزدیک شوند.
وی تصریح کرد: پلیس درونی که همان تربیت مطابق با آموزه‎های اسلامی است باید در وجود انسان شعله‎ور شود ما با این فرهنگ می‎توانیم در مقابل برنامه‎های ماهواره‎ای و هدفدار دشمن مقاومت کنیم و در برابر دریای تهاجمات دشمنان محکم و پابرجا بمانیم.
 وی افزود: مباحث فرهنگی در تقابل با هجمه دشمن است، با تربیت انسان‎های مؤمن می‎توان دشمن را وادار به عقب‎نشینی کرد و فرهنگ نبوی را در جامعه توسعه داد.
دهقان پور خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‎هایی که باید مورد توجه قرار بگیرد موضوع الگوسازی است و در این رابطه می‎توان از هنر استفاده کرد چنانکه هنوز حرکت جدی در این راستا صورت نگرفته است.
وی عنوان کرد: سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی از مباحث بسیار گسترده‎ای است که با محوریت انسان پویا، مولد و غیروابسته قابل تحقق است.
وی گفت: حوزه تربیت باید اسلامی باشد علاوه بر این تمام دنیا به این نتیجه رسیده اند که عمده مشکلات خانواده‌های کشورهای غربی را حاصل بی دینی و فاصله گرفتن از معنویت می دانند.
وی افزود: اگر فرزندانمان با تربیت دینی و قرآنی تربیت شوند، هیچ تهدید نرم و فعالیت‌های سوء فرهنگی استکبار جهانی و حامیان آنها نمی‌تواند اثری بر افکار و برنامه های زندگی آنها داشته باشد.
فرمانده حوزه کوثر یک بیان کرد: در اکثر تصاویر شبکه‌های ماهواره‌ای مسائل اخلاقی و جنسی بدون هیچ‌گونه سانسور به مخاطب ارائه می‌شود که این امر حتی در تبلیغات بازرگانی این شبکه‌ها نیز صورت می‌گیرد و باعث می‌شود تا بیننده خردسال و نوجوان که هیچگونه ظرفیتی برای پذیرش اینگونه اطلاعات ندارند به مشکلاتی نظیر بلوغ زودرس دچار شود.
وی در پایان تصریح کرد: راهکارهای دشمن برای حذف رقیب، تلاش جهت تغییر سبک زندگی و به دنبال آن تغییر فرهنگ جامعه رقیب است، همان رویکردی که در مقابل اسلام اتخاذ شده است و این همان هجومی که به اسلام و پایه‌های اعتقادی آن صورت می‌گیرد و این همه تحریفی که در پیام‌های اسلام انجام می‌شود و ما باید تلاش کنیم سبک زندگی اسلامی را در خانواده و دوستان خود رواج دهیم و جامعه‌ای نمونه به جهان معرفی نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات