در آستانه دهه امامت و ولایت، نشست صمیمی و مشترک مدیران و کارکنان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۴۰۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این نشست به تبادل تجربیات و هم افزایی بین آموزش ها و برنامه های مشترک عقیدتی سیاسی در سپاه و نیروی انتظامی پرداخته شد.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در این جلسه با اشاره به موفقیت های سپاه در موضوعات آموزش های سیاسی و عقیدتی میان کارکنان و بسیجیان و رصد و پیگیری گزارشات مربوط به نمایندگی در کوتاه ترین زمان در سپاه از مسئول نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج درخواست کرد تا با برگزاری چنین جلسه هایی به صورت مشترک به انتقال تجربیات و هم افزایی بین برنامه های عقیدتی و سیاسی در سپاه و نیروی انتظامی پرداخته شود.

حجت الاسلام اسماعیل زمانپور نیز ضمن خیرمقدم به کارکنان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ضمن اعلام آمادگی همکاری میان نمایندگی ولی فقیه در سپاه و نیروی انتظامی، نمونه هایی از علل موفقیت ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد را در برنامه های عقیدتی سیاسی تشریح کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد، دیدار چهره به چهره و مشترک کارکنان سپاه با نیروی های عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی را با توجه به ماموریت های مشترک در این حوزه موثر برشمرد و خواستار تشکیل جلسات مستمر بیشتری شد.

ارسال نظرات