خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت هفته مساجد در مسجد المهدی سمنان برگزار شد

به مناسبت هفته جهانی مسجد مراسم بزرگداشت هفته مساجد در مسجد المهدی سمنان با حضور مسئول نمایمدگی ولی فقیه در استان سمنان،فرمانده سپاه ناحیه سمنان،فرماندار سمنان و جمعی از مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۹۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،به مناسبت هفته جهانی مسجد مراسم بزرگداشت هفته مساجد در مسجد المهدی سمنان با حضور مسئول نمایمدگی ولی فقیه در استان سمنان،فرمانده سپاه ناحیه سمنان،فرماندار سمنان و جمعی از مسئولین برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عربی ضمن گرامیداشت این ایام بیان کرد: همانطور که میدانید جایگاه مسجد جایگاهی بالا است و در مورد این جایگاه همین قدر کافی است که بگوییم مسجد به نام خانه خدا نامگذاری شده است.
استاد حوزه علمیه و دانشگاه اظهار کرد: روایت است که هنگام ساخت خانه خدا به وسیله ی حضرت ابراهیم(ع) خداوند متعال به وی دستور داد که مقداری از سنگ ها را در سطح کره زمین پخش کند و این یعنی هر کجا که مسجد ساخته می شود تکه ای از آن سنگ ها در آن قسمت قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: کسانی که در مسجد رفت و آمد دارند از چند فایده مسجد بهره مند می شوند که شامل یافتن برادر و همراه سودمند برای رسیدن به کمال در دین،یافتن علمی صحیح براساس آیات و روایات،دست یافتن به رحمتی که انسان چشم در راه آن است،ترک کردن گناه از جهت ترس یا شرم از خداوند می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها