پس از هفت روز تلاش و کوشش خالصانه، اختتامیه اردوی طرح هجرت دانش آموزی شهید محلاتی ناحیه 2 شهرکرد با حضور مسئولین و دانش آموزان شرکت کننده در طرح، برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۹۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در جمع شرکت کنندگان در اردوی طرح هجرت دانش آموزی شهید محلاتی ناحیه 2 شهرکرد گفت: اردوهای طرح هجرت استعدادهای بالقوه درونی جوانان جهادگر را هویدا می کند.

حجت الاسلام اسماعیل زمانپور  در جریان برگزاری اختتامیه این طرح تصریح کرد: تلاشگران و شرکت کنندگان در عرصه طرح هجرت و سازندگی، سفیران کار و تلاش هستند که با حضور در محروم ترین نقاط کشور باعث الهام گرفتن جوانان میشوند.

وی با اشاره به اهمیت این فعالیت ها گفت: حضور و تلاش شما در این عرصه، دلها را زنده میکند و امید به زندگی و کوشش را افزایش میدهد.

زمانپور در ادامه آشنایی با زندگی مردم را از دیگر فواید این طرح ها دانست و افزود: حضور در بین عامه مردم باعث شکسته شدن حصارهای طبقاتی و لمس واقعیت های زندگی می شود، چرا که اگر کسی لذت خدمت و کار را بچشد از کار خسته نمی شود و جوانی که این لذت را در وجودش کشف نماید از خدمت رسانی خسته نخواهد شد.

گفتنی است اردوی طرح هجرت دانش آموزی شهید محلاتی ناحیه 2 شهرکرد به مدت 7 روز با حضور بیش از 40 نفر از دانش آموزان در عرصه دوخت مقنعه جهت هدیه به دانش آموزان بی بضاعت و عرصه های معنوی و عقیدتی در هنرستان دخترانه شهید چمران شهرکرد برگزار شد.

 

ارسال نظرات