اعضای گروه جهادی شهید مهدی فتوحی شهرستان اردکان برای شرکت در اردوی جهادی عازم بخش عقدا شدند.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۸۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردکان؛ جمعی از اعضای گروه جهادی شهید مهدی فتوحی شهرستان اردکان به منظور کمک به توسعه روستا‌های مناطق محروم و محرومیت زدایی به اردوی جهادی در روستای زرجوع اعزام شدند.

مسئول گروه جهادی شهید مهدی فتوحی شهرستان اردکان  در حاشیه اعزام جهادگران با بیان اینکه اردو‌های جهادی به گفته مقام معظم رهبری یکی از برکات ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی است اظهار داشت: اردوی جهادی جاری در بخش عقدا چهارمین اردوی جهادی گروه شهید مهدی فتوحی پس از حضور در روستا‌های مزرعه نو، خرانق و رباط پشت بادام محسوب می‌شود.

محمد حسین آرامی در ادامه افزود: گروه جهادی شهید مهدی فتوحی شهرستان اردکان از سوی سپاه الغدیر استان یزد به عنوان موفق‌ترین گروه جهادی در سطح استان انتخاب و با اهدای لوح افتخار سازمانی تجلیل شد.

وی با اشاره به اعزام ۴۰ تن از جهادگران مرد اردکانی با یک دستگاه اتوبوس اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و احساس نیاز موجود، جهادگران اردکانی در زمینه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی در روستای زرجوع از توابع بخش عقدا فعالیت خواهند کرد.

آرامی با بیان اینکه مدت حضور جهادگران در این منطقه چهار روز خواهد بود، از همکاری صمیمانه دفتر امام جمعه، ناحیه مقاومت بسیج، پادگان حضرت، ولی عصر (عج)، گردان حضرت امام حسین (ع) اردکان، بخشداری عقدا، دهیاری و شورای اسلامی روستای زرجوع تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات