خبرهای داغ:
مربی تیم ملی آلیش با اشاره به آغاز اردوی ۱۰ روزه تیم ملی آلیش و کشتی پهلوانی به میزبانی میامی، گفت: در این اردو ۲۵ ورزشکار حضور دارند.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۶۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،ضمن اشاره به آغاز اردوی تیم ملی آلیش جمهوری اسلامی ایران در میامی، تأکید کرد: ۲۵ ورزشکار شامل ۱۳ آلیش کار و ۱۲ ورزشکار کشتی پهلوانی به مدت ۱۰ روز تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی در میامی دنبال می‌کنند.

وی افزود: تیم ملی ایران برای مسابقات جهانی قرقیزستان که هم‌زمان با هشتم شهریورماه برگزار می‌شود، خود را آماده می‌کند.

شرایط مساعد در میزبانی

مربی تیم ملی آلیش گفت: سطح آمادگی تیم آلیش و کشتی پهلوانی کشور خوشبختانه مناسب ارزیابی می‌شود و می‌توان گفت این آمادگی بیش از ۸۰ درصد است و امیدواریم تا اعزام به رقابت‌های جهانی، به ۱۰۰ درصد آمادگی نیز دست‌یابیم.

نبی زاده درباره میزبانی میامی نیز بیان کرد: خوشبختانه میزبانی و امکانات در این شهرستان برای برگزاری اردوی ۱۰ روزه آلیش و کشتی پهلوانی در سطح مناسب بوده و تیم در این مرحله آماده‌سازی خود، هیچ مشکلی ندارد.

وی درباره حمایت‌های فدراسیون و ورزش و جوانان از این اردو نیز گفت: خوشبختانه حمایت‌های خوبی از اردوی تیم ملی آلیش و کشتی پهلوانی صورت گرفته که هم از سوی فدراسیون و هم از سوی ورزش و جوانان این حمایت‌ها ادامه داشته است.

ضرورت حمایت از ورزشکاران

مربی تیم ملی آلیش درباره برنامه‌های سال۹۷ این تیم نیز گفت: پس از مسابقات قرقیزستان اعزام آلیش کاران به رقابت‌های آلمان در برنامه فدراسیون قرار دارد که امیدواریم در این اعزام‌ها نیز موفق عمل کنیم.

نبی زاده درباره استعدادهای بخش کالپوش میامی در کشتی آلیش، کوراش و پهلوانی، تاکید کرد: از ۹ ورزشکار اعزامی به رقابت های قرقیزستان سه نفر اهل روستای حسین آباد کالپوش میامی هستند که این نشان می دهد استعدادهای این رشته ورزشی در میامی فراوان هستند که در صورت حمایت می‌تواند خیال ما را از آلیش کاران تیم ملی راحت کند اما در نهایت حمایت‌های ورزش و جوانان از این روستا ملاک امر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها