مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا کدکن سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد

همزمان با ایام فرخنده عید سعید قربان و به همت معاونت بازرسی سپاه ناحیه تربت حیدریه، مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا کدکن برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۶۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم که با حضور فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه تربت حیدریه، امام جمعه، مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم و بسیجیان شهر کدکن برگزار شد، ابتدا سرهنگ دوم پاسدارعلی اصغرکرمی مسئول معاونت بازرسی این ناحیه، ضمن تبریک ایام فرخنده قربان تا غدیر، متن لوح‌های تقدیر فرمانده جدید و قدیم حوزه راقرائت نمود.

در ادامه نیز سروان پاسدارمحمدرضا سیدآبادی فرمانده سابق حوزه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تعامل و همکاری چندین ساله مردم، بسیجیان و مسئولین شهر کدکن با مجموعه حوزه، اظهار امیدواری نمود که با توجه به توانایی‌های بسیار خوب فرمانده جدید، در آینده نزدیک حوزه مقاومت بسیج کربلا کدکن، هرچه بیشتر و بهتر شکوفا خواهد شد.

همچنین ستوان دوم پاسدار محمدرضا خاموشی فرمانده جدید حوزه نیز درطی سخنرانی خود، ضمن تقدیر بابت حسن اعتماد فرماندهی ناحیه به وی بابت اعطای این مسئولیت، خاطر نشان کرد: قطعا با توکل بخدا و توسل به ائمه اطهار و همچنین با کمک مردم، بسیجیان و مسئولین این شهر بزرگ، بتوانیم مجموعه عظیم و مقدس بسیج را درحد و انداز‌های نامش شکوفاتر نماییم.

در پایان نیز به رسم یادبود هدایایی از طرف مجموعه ناحیه، بسیجیان و مسئولین به فرماندهان جدید و قدیم حوزه اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها