خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان خبر داد
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان از اعلام اسامی برترین‌های مسابقات نیمه نهایی قرآن ویژه خواهران شاغل در سپاه استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۵۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵

اعلام برترین‌های مسابقات نیمه نهایی قرآن خواهران شاغل در سپاه استان همدانعلی‌اکبر کریم‌پور  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به نقش قرآن در  زندگی امروزه اظهار داشت: متاسفانه امروز قرآن بیشتر در کتابخانه منازل وجود دارد و اگر هم تلاوت شود عمل به آیات نورانی کتاب وحی بسیار کم است و گرنه شاهد این همه ناهنجاری اجتماعی نبودیم.

وی به تأثیر بالای تدبر در آیات قرآن اشاره و عنوان کرد: در صورتی که بتوانیم به معانی والای قرآن توجه کنیم و در آنها تدبر داشته باشیم، شاهد اصلاح بد خلقی‌ها و در نهایت جامعه خواهیم بود.

کریم‌پور در ادامه با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: در این مسابقات 68 نفر از خواهران از شهرهای مختلف استان حضور داشتند.

وی تصریح کرد: این مسابقات در سه رشته قرائت، ترتیل و مفاهیم برگزار شد که نفرات برتر به مسابقات نهایی در تهران اعزام خواهند شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: در این دوره از مسابقات به ترتیب خانم‌ها معصومه حمیدی، فاطمه جمور  و منصوره امامی نفرات برتر در رشته قرائت شدند.

وی یادآور شد: همچنین در رشته ترتیل نیز خانم‌ها رویا آقایی، اعظم رضایی و عالیه غلامی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات