تئاتر چند رسانه‌ای «گفتگوی آب» پس از اجراهای موفق سال گذشته در ابرکوه، مهردشت و یزد، امسال نیز در دهه دوم محرم به مدت 5 شب به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۴۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، به منظور ارائه زمان‌بندی برنامه‌ها و شرح وظایف کارگروه‌های نمایش گفت‌وگوی آب تا روز اجرا عصر دیروز جلسه با حضور شیخ حسین فلاح زاده کارگردان هنری این نمایش در محل باغ هنر تشکیل شد.
در این جلسه شیخ حسین فلاح زاده ضمن قرائت مرامنامه گروه، علت موفقیت این اثر در سال گذشته را حضور عاشقانه و خالصانه تمامی عوامل این نمایش عنوان کرد و افزود: امسال نیز همچون سال گذشته به جد معتقدیم عشق وافر و اخلاص تنها کلید و رمز موفقیت کار خواهد بود و در این راه کسی فرودست یا فرداست نیست جز صاحب‌کار و نمایش حضرت ابوالفضل العباس (ع).
محمد سعید فلاح زاده مدیر تولید این نمایش نیز ضمن ابلاغ برنامه زمان‌بندی نمایش به مدیران کارگروه‌ها، تمرین ولایت‌پذیری و خودسازی در کار تشکیلاتی را از اولویت‌های اول این کارگاه نسبت به اجرای نمایش دانست و اظهار داشت: تلاش در محدوده وظایف و پرهیز از ایجاد تعارض و دخالت در حیطه گروه‌های دیگر هر چند از سر اخلاص و دلسوزی، در کار اخلال ایجاد کرده و از برکات کار کاهش می‌دهد.
وی بر رعایت نظم و انضباط و اجرای برنامه‌های طبق زمان‌بندی ارائه شده تأکید و افزود: در این مسیر هر شخص باید جای خویش را خوب بشناسد و آنچه وظیفه دارد به‌خوبی سامان دهد.
لازم به ذکر است از اول مهرماه سال جاری و در دهه دوم محرم نمایش گفت‌وگوی آب به مدت پنج شب در محل جمعه بازار قدیم اجرا خواهد شد.
ارسال نظرات