خبرهای داغ:
مدیرکل بهزیستی استان قزوین:

15 پایگاه بهزیستی آماده مه آوری نذورات مردم

وارثی از آمادگی 15 پایگاه بهزیستی برای جمع آوری نذورات مردم در عید سعید قربان خبرداد و اضافه کرد: اداره بهزیستی شهرستان های تابعه و پایگاه ثابت و سیار در شهر قزون پذیرای نذورات مردم هستند و پایگاه سیار بهزیستی به منظور دسترسی آسان مردم استان در خدمت به این عزیزان اعلام امادگی دارد.
کد خبر: ۹۰۴۹۳۱۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزازی بسیج قزوین، علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین، ضمن تبریک عید سعید قربان در خصوص نحوه دریافت و توزیع کمک های همشهریان گفت: همشهریان نیکوکار می توانند گوشت قربانی و نذورات خود را علاوه بر پایگاه های بهزیستی به دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در سراسر استان قزوین تحویل دهند.
وی افزود: گوشت های قربانی دریافتی طبق برنامه ریزیهای انجام شده، بسته بندی و در اولین فرصت بین خانواده های نیازمند مناطق محروم، ایتام  و زنان سرپرست خانوار توزیع می شود.  
مدیر کل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: مردم سخاوتمند استان سال گذشته در روز عید سعید قربان مشارکت گسترده ای برای این سنت حسنه داشتند که جای تقدیر دارد و امید است در سال جاری نیز بتوانیم از طریق جمع آوری نذورات مردمی نیازهای اساسی تعدادی از خانوارهای تحت پوشش بهزیستی  را برطرف نماییم. 
 وارثی ادامه داد: بنا بر توصیه‌های انجام‌ شده برای رعایت مسائل بهداشتی از توزیع گوشت گرم ذبح ‌شده در همان روز خودداری و گوشت‌های اهدایی به مدت 24 ساعت در یخچال یا سردخانه نگهداری و سپس در بین نیازمندان توزیع می‌شود.  
وی تصریح کرد: نیکوکاران استان می‌توانند برای اهداء نذورات نقدی در روز عید قربان و مشارکت در این سنت حسنه از طریق شماره حساب 250492134532281 و یا شماره کارت مجازی 5029081015702620 و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #1400009*4*733*  تلفن همراه اقدام کنند. 
وی ضمن اشاره به این موضوع که طرح احسان زائر به منظور جذب مشارکت حجاج برای یاری رساندن به نیازمندان انجام می شود، عنوان کرد: زائران سرزمین وحی می توانند قبل از سفر یا پس از بازگشت به کشور، کمک های نقدی، غیرنقدی و قربانی های خود را به دست نیازمندان واقعی و ایتام تحت حمایت بهزیستی برسانند. 
وارثی گفت: تمامی کمک های حجاج جهت رفع مشکلات جامعه هدف سازمان بهزیستی ، پرداخت هزینه های درمانی، تامین سبد غذایی و تهیه پوشاک بین خانواده های تحت حمایت هزینه می شود.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین همچنین از آمادگی 15 پایگاه بهزیستی برای جمع آوری نذورات مردم در عید سعید قربان خبر داد و اضافه کرد: ادارات بهزیستی شهرستان های تابعه و  پایگاه ثابت و سیار در شهر قزوین پذیرای نذورت مردم هستند و پایگاه سیار بهزیستی به منظور دسترسی آسان مردم استان در خدمت به این عزیزان اعلام آمادگی دارند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار