مسئول بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: نشست هیئت اندیشه ورز با حضور اصناف و بازاریان با هدف جلوگیری از کالاهای احتکار در زاهدان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۴۹۲۰۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار علیرضا بخته ای در نشست هیئت اندیشه ورز که به مناسبت گرامیداشت هفته اصناف با حضور تجار، بازاریان و اصناف در شهرستان زاهدان برگزار شد، گفت: این هیئت به منظور آسیب شناسی و حل مشکلات قشر اصناف و بازاریان در سطح شهرستانهای استان تشکیل شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که نهاد بزرگ بسیج  نیاز به یک ساز و کار خاصی دارد تا بیش از هر زمان دیگر فرامین مقام معظم رهبری را بیش از هر نهاد و ارگان دیگری اجرایی کند و پیشقراول باشد، افزود: این هیئت در راستای فرامین رهبری بر مبنای یک اندیشه کارشناسی شده به صورت ماهانه در سطح شهرستانهای استان اجرا می شود.

بخته ای بیان کرد: هیئت اندیشه ورز در واقعه مطالبه گری است که اصناف و بازاریان از مسئولان دارند، چرا که اصناف و بازاریان دلسوزانه در راستای حل مشکلات آحاد مردم گام بر می دارند و حق مردم را مطالبه خواهند کرد.

مسئول بسیج اصناف و تجار سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت : با توجه به تحریم دشمن و افزایش قیمت اجناس این قشر اولین نفراتی هستند که در برابرمحتکران و کالاهای احتکار شده مقابله خواهند کرد.

ارسال نظرات