نشست سیاسی نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیجیان گردان امام حسین (ع) با سخنرانی مسئول معاونت سیاسی سپاه امام رضا(ع) در شهرستان بردسکن برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۸۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار حسین عباسیان مسئول معاونت سیاسی سپاه امام رضا (ع) ضمن تشریح جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: مشغول‌سازی و منفعل‌سازی یکی از ایده‌ها و راهبرد‌های دشمن علیه نظام اسلامی است.
 
وی گفت: دشمن هیچ گاه از دشمنی خود علیه انقلاب در این ۴۰ سال دست بر نداشته و تمام تلاش خود را در ایجاد جنگ روانی و اقتصادی علیه ملت ایران بکار گرفته است.
 
عباسیان در ادامه افزود: دشمن تلاش می‌کند تا مردم شرمنده شوند؛ شرمنده از شعار‌های اول انقلاب تا در همین راهبرد فشار؛ حضور مردم را در صحنه‌های مختلف انقلاب کمرنگ سازد از جمله در راهپیمایی ۲۲ بهمن که البته علی رغم تمام آنچه که علیه انقلاب هزینه کردند ولی هیچ منفعتی نبردند و حضور مردم در راهپیمایی و در همه صحنه‌ها از همیشه پررنگ‌تر بود.
 
وی ابراز داشت: دشمن در راستای جنگ اقتصادی اتاق جنگ را به دفتر خزانه‌داری و اقتصادی خود برده است و از ابزار اقتصادی مانند دلار و ارز علیه اقتصاد کشور‌ها بهره می‌برد، کما اینکه بعد از امضای برجام هم هر دو هفته یک بار علیه کشور یک تحریم جدید را به راه انداختند و برجام را نقض و در نهایت هم از آن خارج شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها