خبرهای داغ:
مراسم جشن دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر با مشارکت ارگان ها و نهاد های فرهنگی استان در بوستان اطلس محله شهرقائم برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۶۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جلسه هم اندیشی کادر اجرایی مراسم جشن های دهه ولایت و با حضور مسئولین هیئت های مذهبی و ائمه جماعات مساجد محل در پایگاه بسیج شهدای شهرقائم برگزار شد.
مهدی زنجانی فرمانده این پایگاه با اظهار اینکه این مراسم به همت برنامه تلویزیونی سروستان تدارک دیده شده است گفت: همه مسئولین استانی و فعالان فرهنگی و اجتماعی این منطقه دعوت شده اند، تا در تدارک هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم افزوده شود.
وی با بیان اینکه در این جشنواره، قرار است از ظرفیت های اتباع افغانی نیز استفاده شود گفت: تکریم خانواده های مدافع حرم لشکر فاطمیون و مشارکت هیئت های ویژه این اتباع نیز در این برنامه تدارک دیده شده است.
زنجانی خاطرنشان کرد: این مراسم به صورت زنده و به مدت یک هفته از شبکه استانی نور در ویژه برنامه سروستان پخش خواهد شد.
مجید ذاکری فرمانده حوزه شهید باهنر نیز با اشاره به فرصت پیش آمده در بر پای غرفه های این جشنواره گفت: تبین گفتمان ولایت فقیه و فضای مجازی از مهمترین آنها خواهد بود که نگاه به بازخورد این چنین فعالیت های بایستی از سوی بسیج رصد شود.
ذاکری با بیان اینکه: هدف از این جشنواره های مردمی، شاد کردن مردم و ايجاد نشاط و سرگرمی است افزود: ویزیت رایگان پزشک عمومی و غرفه کودک و نوجوان در این نمایشگاه فعال خواهند بود.
ویژه برنامه های این جشنواره مردمی برگزاری نمایشگاه های متعددی است که در زمینه های آسیب های اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر، کمیته امداد و خیرین، فضای مجازی و... است که با حضور شخصیت های مهم استانی از قبیل شهرداری ها،استانداری، سازمان فرهنگی ورزش شهرداری،ستاد مبارزه با مواد مخدر و شخیت های معروف استانی در بوستان اطلس قم برگزار خواهد شد.
ویژه برنامه سروستان که در راستای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تلویزیون فعالیت دارد با همکاری معاونت فرهنگی ناحیه بسیج امام حسین(ع) برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها