خبرهای داغ:
مدیر دامپزشکی پلدشت خبر داد

فعالیت اکیپ های ثابت و سیار برای نظارت بر روند ذبح دام در پلدشت

مدیر دامپزشکی پلدشت گفت: اکیپ های ثابت و سیار بهداشت گوشت دامپزشکی و ناظرین شرعی دام های قربانی بر دام های قربانی و ذبح آنها نظارت می کنند.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۵۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

 

 سیما جبرائیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای عید قربان در جهت پیشگیری از انتقال بیماری دامی به انسان ها گفت: اداره دامپزشکی در راستای حفظ سلامت شهروندان و تامین بهداشت عمومی جامعه آماده بازرسی بهداشتی و شرعی از دام ها در روز عید قربان است.

 وی تصریح کرد: اکیپ های ثابت و سیار بهداشت گوشت دامپزشکی و ناظرین شرعی دام های قربانی همزمان با عید قربان در نقاظ مختلف حضور دارند تا بر دام های قربانی و ذبح آنها نظارت کنند.

این مسئول اظهار کرد: به همین منظور اکیپ ها از ساعت ۷ صبح الی ۱۳ ظهر در سطح شهرستان مستقر بوده و شهروندان می توانند با شماره تلفن های ۰۴۴۳۴۲۸۵۱۷۷ و ۰۴۴۳۴۲۸۲۷۱۲ تماس حاصل کنند.

مدیر دامپزشکی پلدشت در خصوص علایم بیماری دام ها، افزود: مردم از خرید و تهیه دام هایی که دارای نفخ و بیماری گوارشی بوده یا دام هایی که دارای ظاهری با چشم های ژولیده و دارای لنگش می باشد و دارای ترشحات آبکی و چرکی از چشم و بینی می باشد خودداری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات