استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با دبیر شورای راهبردی بسیج اساتید کشور:

ما از کمک بسیج اساتید استقبال می‌کنیم/ همه باید کمک کنند تا قانون در این استان حاکم باشد

دبیر شورای راهبردی سازمان بسیج اساتید کشور و هیئت همراه، با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند .
کد خبر: ۹۰۴۹۱۳۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

ما از کمک بسیج اساتید استقبال می‌کنیم/ همه باید کمک کنند تا قانون در این استان حاکم باشد

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در ابتدای این جلسه دکتر وحید جلال زاده دبیر شورای راهبردی سازمان بسیج اساتید کشور ضمن تبیین رویکرد جدید بسیج اساتید و راه اندازی اندیشکده های راهبردی برای کمک به حلّ مشکلات کشور گفت: بسیج اساتید با تمام توان و بدون درنظر گرفتن نگاه‌های سلیقه ای و جناحی آماده کمک به مدیران اجرایی کشور و حلّ مشکلات کشور است.

در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اذعان به این مطلب که هر مدیری بخصوص در شرایط فعلی نیاز به مشورت دارد تصریح کرد: بسیج همواره در کشور توانسته است در شرایط سخت نقش بسزایی ایفا کند و صداقت، سابقه، دلسوزی و انرژی مثبت بسیج مثال‌ زدنی است.

دکتر احمدی در ادامه با تأکید بر اینکه مدیران ارشد این استان آمادگی دارند تا از ظرفیت‌های بسیج اساتید استفاده کنند افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ برخورداری از مواهب خدادادی و ظرفیت‌های طبیعی در رتبه‌ های برتر کشور بوده و در جذب اعتبارات ملی نیز خوب عمل کرده است؛ اما متاسفانه مطالبات قومی و نگاه‌های طایفه ‌ای فرصت توسعه را از استان سلب کرده است.

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه باید نگاه قانون‌ مدارانه در این استان حاکم باشد تصریح کرد: رشد استان در حوزه‌ های مختلف بدقواره و نامتوازن است. ما از نگاه حلّ‌ المسائلی بسیج اساتید کشور استقبال می‌ کنیم مشروط به اینکه برنامه عملیاتی برای حلّ مشکلات وجود داشته باشد.

ما از کمک بسیج اساتید استقبال می‌کنیم/ همه باید کمک کنند تا قانون در این استان حاکم باشد

دکتر احمدی با اشاره به اینکه هیچ منطقه ‌ای در زاگرس ظرفیت استان کهگیلویه و بویراحمد را ندارد اما متاسفانه هنوز برای تأمین آب شرب مرکز استان از ابتدایی‌ترین راه‌ها استفاده می‌شود، اضافه کرد: اندیشکده‌ های بسیج اساتید با دلسوزی و نگاه عالمانهٔ خود قطعا می‌ توانند به حلّ مشکلات استان و کشور کمک کنند.

ارسال نظرات