دبیر شورای راهبردی سازمان بسیج اساتید کشور به همراه جمعی از معاونان و مدیران، در جمع مسئولان کانون‌های بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد حضور یافتند.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۲۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

اساتید دلسوز و انقلابی دانشگاه با نگاه عالمانه و مجتهدانه، وارد صحنه شوند و برای حلّ مشکلات کشور برنامه ارائه کنند

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، دبیر شورای راهبردی سازمان بسیج اساتید کشور به همراه دکتر پارسا مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور، توحیدیان معاون برنامه‌ریزی و مالی و نیکزاد مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان با سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد، در جمع مسئولان کانون‌های بسیج اساتید استان حضور یافتند.

دکتر جلال‌زاده در این نشست ضمن تبیین رویکردهای جدید سازمان بسیج اساتید، تصریح کرد: استادان دلسوز و ایثارگری که در این استان و سایر استان‌ها حضور دارند، مایه مباهات بسیج اساتید است.

رئیس ستاد اجرایی هجدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید در ادامه افزود: مردم در شرایط موجود از مدیران کشور توقع دارند مشکلات جاری کشور را حل کنند. اگر این اتفاق نیفتد و مدیران کشور با دلسوزی و همت مضاعف به فکر حل مشکلات کشور نباشند، نباید منتظر نصرت الهی باشیم.

دبیر شورای راهبردی سازمان همچنین با بیان اینکه بازخوانی مأموریت‌ها و هدفگذاری‌های جدید با توجه به شرایط جدید کشور، لازمه مدیریت کشور است گفت: استادان دانشگاه نباید منتظر برنامه‌های پایتخت باشند، بلکه باید مجتهدانه و عالمانه مشکلات کشور و استان را با دقت رصد کرده و برای حلّ آنها برنامه داشته باشند.

ارسال نظرات