ورک شاپ کارتون و کاریکاتور سید مسعود شجاعی طباطبایی در کردستان

کارگاه آموزشی کارتون و کاریکاتور با حضور سید مسعود شجاعی طباطبایی و هنرمندانی از منطقه غرب کشور به میزبانی استان کردستان در سنندج برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۶۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، کارتون و کاریکاتور با محوریت سید مسعود شجاعی طباطبایی از هنرمندان و چهره‌های بین المللی هنر کاریکاتور و میزبانی حوزه هنری استان کردستان را با هدف بهره‌وری و ارتقای دانش و تجربه هنرمندان کاریکاتوریست کردستان و غرب کشوردر سنندج برگزار خواهد کرد.

در این کارگاه یک روزه که هنرمندان کاریکاتوریست از استان‌های همدان و کرمانشاه و همچنین هنرمندان کارتونیست کردستانی از شهر‌های سنندج، سقز، مریوان و کامیاران حضور دارند استاد شجاعی طباطبایی با موضوع رؤسای جمهوری آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین موضوع واردات ایران، ایده‌هایی رابرای کار ارائه می‌نمایند.

دیدارو نشست با هنرمندان رشته‌های مختلف تجسمی استان کردستان، افتتاح نمایشگاه، حضور در مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت از دیگر برنامه‌های مسعود شجاعی طباطبایی معاون هنری و مدیر مرکز تجسمی حوزه هنری در مدت حضورشان در کردستان می‌باشد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار