خیر حوزه سلامت در کامیاران برای شادی روح فرزندش تصمیم به ساخت یک پایگاه فوریت‌های ۱۱۵ در محل بیمارستان سینا در این شهرستان گرفت تا معامله خود با خدا را به سرانجام رساند.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۶۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
منصور اسدی پدر آرمین اسدی دانشجوری پرستاری دانشگاه مشهد است که سال گذشته پسرش را در تصادف رانندگی جاده سنندج - کامیاران از دست داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کامیاران گفت: این خیر نیک اندیش که از کارمندان این شبکه است برای شادی روح فرزندش، هزینه ساخت پایگاه فوریت‌های ۱۱۵ را در محوطه بیمارستان سینا بر عهده گرفته است.

آوات کریمی با اشاره به اینکه هزینه ساخت این پایگاه ۲ میلیارد ریال است، افزود: این پایگاه با ۱۰۵ متر زیربنا در ۲ طبقه براساس نقشه تیپ سه کشوری احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه کلنگ احداث این پایگاه هفته دولت به زمین زده می‌شود، اظهار داشت: تمام کار‌های مقدماتی ساخت این بنا از سوی دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

کریمی با اشاره به اینکه ساختمان این پایگاه به نام آرمین اسدی مزین می‌شود، تاکید کرد: با هماهنگی فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر مقرر شده صدور مجوز ساخت نیز رایگان باشد.

وی گفت: کامیاران در حال حاضر دارای پنج پایگاه فوریت‌های پزشکی است و پایگاه خیرساز آرمین اسدی با مرکز شماره یک یک شهری جایگزین می‌شود.

کریمی خیرین حوزه سلامت را سفیران مهرورزی و مرهمی بر درد‌های جامعه دانست و اظهار داشت: افزایش تعداد اعضای جامعه خیرین حوزه سلامت نیازمند فرهنگ سازی است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات