خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان گفت:شهدانمونه معرفت ،ایثار و بصیرت هستند که با پیروی از ولایت فقیه همه هستی خود را فدای اسلام و قرآن نمودند وصبر و استقامت خانواده های شهدا و آزادگان سرافراز موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی در جهان شده است.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۵۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

رضا بوعذار در شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:به همراه جمعی از مسئولان شهرستان از جمله فرمانده ناحیه سپاه در جهت ارج نهادن به مقام والای آزاده سرافراز فرهاد آقا جاری که حدود ۳ سال در اسارت بعثی های مزدور بود دیداری داشته و با تقدیم گل از این دلاور بزرگ به شایستگی تقدیر شد.

وی افزود :درروز های گذشته از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران روستایی و شهری دیدار شد و به خانواده های نیازمند شهدای روستایی وسایل برقی اهداء شد و اینگونه کارهای خداپسندانه در طول سال ادامه خواهد داشت.

وی بابیان پرداخت وام های اشتغالزایی به آزادگان سرافراز و خانواده های شهدا گفت:به منظور کمک رسانی در جهت اشتغال زایی افراد نیاز مند آزادگان و خانواده های شهدا ،وام های اشتغالزایی با کارمزد کم پرداخت می شود و کارهای درمانی والدین شهدا از اقدامات مهمی هست که بصورت ویژه انجام می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها