فرمانده سپاه فارسان با اشاره به تناقض گفتار و رفتار دولتمردان آمریکایی گفت: آمریکا یک کشور متجاوز است.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۱۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان در جمع بسیجیان خواهر بر ضرورت ارتقای بصیرت دلسوزان انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت:  افزایش بینش بصیرتی از وظایف مهم کسی است که در وادی پاسداری از دستاوردهای انقلاب و ارزش های اسلامی قرار می گیرند.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی افزود: مسایل مهمی همچون؛ درخواست مذاکره آمریکایی ها و تحریم همزمان که رفتار و گفتاری متناقض است، بحث عراق، یمن، سوریه، از مباحث روز می باشند که بسیجیان باید اِشراف کاملی بر این موضوعات داشته باشند.

وی، در بحث مذاکره با آمریکا به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با هزاران نفر از اقشار مختلف مردم کشور اشاره کرد و افزود: آمریکا جرإت حمله به جمهوری اسلامی را ندارد و ما هم آغاز کننده هیچ جنگی نخواهیم بود؛ اما با آمریکا طبق فرمایشات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، مذاکره هم نمی کنیم.

یزدانی ادامه داد: برای اینکه ما بتوانیم تصمیم درستی در مورد آمریکا بگیریم و بدانیم که دوست ماست یا دشمن ما؟ باید به سابقه این کشور برگردیم که تجربه های تاریخی می گوید حدود 5کودتا؛ ازجمله 28 مرداد، 21بهمن، کودتای نظامی شهید نوژه و...، تحمیل کاپیتولاسیون به ایران، جنگ تحمیلی علیه ما و جنایت های بسیار دیگری که گفتن آنها زمان زیادی می طلبد، گوشه ای از کارنامه سیاه این کشور است.

وی گفت: با این گذشته ای که استکبار جهانی از خود در اذهان عمومی برجای گذاشته، خودمان باید قضاوت کنیم، اگر دوست ماست؛ پس چرا تحریم های اقتصادی  و حتی دارویی کرده؟ چرا دانشمندان هسته ای مارا ترور می کند؟ چرا به آلودگی فضای مجازی دامن می زند؟ و ...، این ها همه نشان می دهد آمریکا یک کشور متجاوز است و قابل اعتماد نیست.

ارسال نظرات