مدیرکل امور عشایر استان کرمانشاه گفت: 2 هزار پرونده در استان کرمانشاه برای دریافت این تسهیلات تشکیل شده ولی حتی یک نفر هم موفق به دریافت این وام نشده است.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۰۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج عشایری به نقل از سازمان امور عشایر ایران، حسن احمدی در نشست شورای عشایری استان کرمانشاه که با حضور استاندار و رئیس سازمان امور عشایر و جمعی از مدیران سازمان امور عشایر و مدیران دستگاه های اجرایی کرمانشاه برگزار شد، از نحوه پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغال پایدار روستایی و عشایری به عشایر انتقاد کرد.

 

وی پرداخت نشدن تسهیلات ارزان قیمت اشتغال روستایی و عشایری به عشایر را عدم قبول ضمانت زنجیره ای از سوی بانک اعلام کرد و افزود: عشایر از کجا فیش کارمندی بیاورند.


احمدی بزرگترین مشکل عشایر استان کرمانشاه را کمبود آب عنوان کرد و گفت: در سال های گذشته بیش از 350 چشمه و نهر روان که در محل اسکان موقت اصلی عشایر در فصل تابستان قرار داشت، خشک شده و این مساله زندگی عشایر را دچار مشکلات زیادی کرده است.


مدیرکل امور عشایر استان کرمانشاه دیگر مشکلات مهم عشایر کرمانشاه را مناسب نبودن زیرساخت های راه های عشایری، ممیزی و درگیری بین عشایر و روستاییان در مراتع، مشکل دریافت خدمات دامپزشکی در سایر استان ها و بیکاری جوانان عشایر برشمرد.


در پایان این جلسه مقرر شد نمایدگان 14 ایل استان کرمانشاه در نشستی با استاندار مشکلات خود را بیان کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات