رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان گفت:

جذب نيروهاي متعهد در مقطع پيماني پنج ساله افسري در پلیس فتا

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان گفت: پلیس فتا استان برای تکمیل نیروی متخصص از بین جوانان مومن، متعهد و کارآمد مرد در مقطع پيماني پنج ساله با هماهنگي مديريت گزينش و استخدام پلیس سیستان و بلوچستان نیرو جذب می کند.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۸۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از "پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی سرحدی، رئیس پلیس فتا استان سیستان  و بلوچستان گفت: پلیس فتا استان برای تکمیل نیروی متخصص از بین جوانان مومن، متعهد و کارآمد مرد در مقطع پیمانی پنج ساله با هماهنگی مدیریت گزینش و استخدام پلیس سیستان و بلوچستان نیرو جذب می‌کند.

وی افزود: در این راستا دارندگان مدارک تحصلیی لیسانس به بالا در رشته‌های تحصیلی ذیل به صورت محدود استخدام می‌شوند.

-مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش‌های (طراحی و تولید نرم‌افزار، تجارت الکترونیکی، امنیت اطلاعات، شبکه‌های کامپیوتری، مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی).
- مهندسی کامپیوتر با گرایش‌های (نرم‌افزار، هوش مصنوعی و رباتیک، شبکه‌های کامپیوتری، معماری سیستم‌های کامپیوتری، رایانش امن).
- مهندسی برق با گرایش (مخابرات امن و رمزنگاری) صرفاً در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند تا تاریخ ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ به هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان واقع در بلوار شهید مطهری– خیابان جهاد- روبروی فرمانداری مراجعه کنند.

گفتنی است، متقاضیان می‌توانند جهت آگاهی و ثبت نام از شرایط عمومی و تخصصی جذب و گزینش به سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir مراجعه نمایند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار