مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت:با هدف ترویج شعائر دینی و تقویت بنیه اعتقادی مردم استان 54 خانه عالم روستایی در سیستان و بلوچستان احداث شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۷۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: با هدف ترویج شعائر دینی و تقویت بنیه اعتقادی مردم این استان ۵۴ خانه عالم در سطح روستا‌های استان سیستان و بلوچستان احداث شد.

وی با اشاره به گستردگی کار فرهنگی و تبلیغی افزود: امروزه تبلیغات چهره به چهره جزء کارآمد‌ترین روش‌ها است، بنابراین مردم اقصی نقاط استان به حضور دائمی مبلغان دینی در کنار خود نیاز دارند.

حجت‌الاسلام بزمانی ابراز امیدواری کرد که حمایت‌های دولتی در رابطه با خانه‌های عالم شتاب بیشتری به خود گیرند و از سوی دیگر حوزه‌های علمیه با تربیت نیروی انسانی کارآمد گام‌های بیشتری بردارند و سازمان تبلیغات اسلامی نیز بتواند این مبلغان را در نقاط مختلف مستقر کند.

وی اذعان داشت: احداث خانه‌های عالم روستایی با هدف ترویج شعائر دینی و تقویت بنیه مذهبی و استفاده از ظرفیت روحانیون برای مقابله با تهاجم گسترده فرهنگی بیگانه در مناطق روستایی انجام شد و این کار با اولویت احداث خانه‌های عالم در مناطق مرزی و مناطق در معرض تهدید تهاجم بیگانه دنبال می‌شود.
ارسال نظرات