خبرگزاری بسیج: عیدسعید قربان با حضور جمع کثیری از نیکوکاران، هنرمندان، وقهرمانان و ورزشکاران و شخصیت های سیاسی و فرهنگی در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۶۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ جشن باشکوه عید قربان از نخستین ساعات صبح روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه با حضور خیل عظیم نیکوکاران و اقشار مختلف به منظور اهدای قربانی و نذورات در جهت اطعام مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک و سایر مراکز خیریه در سراسر کشور، برگزار خواهد شد.

محسن پزشکی، مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با اشاره به اجرای طواف نمادین خانه خدا با حضور مددجویان، گفت: در حاشیه این مراسم غرفه های صنایع دستی معلولان شامل ۲۰ کارگاه کاردرمانی، غرفه های پایش سلامت و تست رایگان قند و فشار خون با حضور پزشکان، روانشناسان و مددکاران، نقاشی روی صورت کودکان، اجرای سرودهای جمعی مددجویان، استقرار پایگاه انتقال خون استان تهران و ... برپا خواهد بود.

همچنین پخت و عرضه آش و غذاهای سنتی برخی استانها، اجرای موسیقی، تواشیح و دف نوازی هنرمندان از دیگر برنامه های روز عید قربان در اسایشگاه خیریه کهریزک است.   

پزشکی با دعوت از هموطنان و مردم خداجو برای شرکت در مراسم جشن عید قربان در اسایشگاه کهریزک، گفت: آن دسته از  نیکوکاران و مهرورزانی که قادر به حضور در مراسم عید در محل آسایشگاه نیستند و علاقه مند هستند که سهمی در شادی بخشی به نیازمندان سراسر کشور داشته باشند، می توانند با شماره گیری کدهای دستوری #۱۰۰۰۱*۷۳۳* و #۴۲۱۱۴*۷۸۰* و یا با شماره تلفن های ۸۸۸۲۶۰۹۲ و  ۴۲۱۱۴ هدایا و نذورات قربانی خود را اهدا کند.

 

 

ارسال نظرات