خبرهای داغ:
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم:
رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: طی روز‌های آتی در برخی از ساعات شاهد هوای غبارآلود در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۶۴
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
هوای قم غبار آلود می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا قاضی با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوای استان طی روز‌های آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف در برخی از ساعات همراه با وزش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم ۲۲ درجه و ۳۸ درجه است، ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت ۴۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم ۱۸ درجه و ۳۸ درجه است، همچنین آب و هوای استان صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و غبارآلود است.

قاضی با بیان اینکه در روز چهارشنبه آسمان استان قم صاف است، گفت: در آن روز در برخی از ساعات شاهد وزش باد نسبتا شدید و هوای غبارآلود در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان ۲۰ درجه و ۳۹ درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب ۲۲ درجه و ۴۳ درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت ۴۳ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی در این شهر بودیم.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سردترین و گرم‌ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه سلفچگان با ۱۹ درجه و منطقه فدک با ۴۳ درجه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها