خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هرجا مطابق با اسلام، انقلاب، عدل علی(ع) و سیره ائمه عمل کردیم پیروزی داشتیم و هر جا مطابق با وسوسه های شیطان یا حرف بیگانگان عمل کردیم افتضاح کردیم.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۴۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای استان در شهرستان قاین و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: وسیله قیام امام حسین(ع) نیز امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی با بیان اینکه هر چیزی ساز و کار خودش را دارد عنوان داشت: ما برای چنین آزمایشی آفریده شده ایم خون پاک شهدا و فلسفه قیام سال 58 همان هدف بعثت همه پیامبران وفلسفه قیام امام حسین(ع) یعنی امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام عبادی افزود: در سال 42 که امام اعتراض فرمودند به ستمگری های ستمشاهی و نوکری برای اجانب راه درست این بود که آنها خودشان را اصلاح کنند اما به زور متوسل شدند.

وی یادآور شد: سلطه ساواک و شکنجه های مسلمان و تبعید امام به گونه ای تاثیر گذاشته بود که کسی جرأت نداشت نام امام را ببرد. قیام و شهادت طلبی در 15 خرداد برای سرکوب زورگویی ها بود تا انقلاب که در سال 57 به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ما در قبال اسلام و انقلاب کوتاهی می کنیم افزود: 1400 سال در راه اسلام کوتاهی کردیم. به اسم مسلمان بودیم اما هر طور خواستیم عمل کردیم.

وی با بیان اینکه عمل ما ربطی به انقلاب ندارد مگر آنجایی که مطابق با انقلاب باشد گفت: هرجا مطابق با اسلام، انقلاب، عدل علی(ع) و سیره ائمه عمل کردیم پیروزی داشتیم و هر جا مطابق با وسوسه های شیطان یا حرف بیگانگان عمل کردیم افتضاح کردیم.

عبادی با بیان اینکه انقلاب طبق نقشه ای که امام فرمودند پیش می رود افزود: شیعیان و اهل سنت احادیث نقل کردند با این تفسیر که انقلاب آمده زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کند. مسیر انقلاب به خوبی پیش می رود و ما ریزش ها و رویش ها را می بینیم.

وی ادامه داد: ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و ستاد کنگره شهدا همه یکی است و یک جایگاه و هدف واحد دارند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها