خبرهای داغ:
با حضور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان صورت گرفت

آئین معارفه وتکریم فرمانده ناحیه سپاه هندیجان

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان گفت:سپاه وبسیج حافظان انقلاب و دستاوردهای امام راحل وشهداهستندو از آحاد مردم وقشر های مختلف و بزرگان عشایرانقلابی وولایتی ، مسئولان ادارات ،خانواده های معظم شهداوبسیجیان در همراهی با فرمانده سابق ناحیه سپاه هندیجان سرهنگ عجم دشتی نژاد تقدیر می شود و امیدوارم از فرمانده جدیدناحیه سرهنگ بعنونی نژاد همانند قبل حمایت و همکاری داشته باشید.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۱۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،آئین معارفه وتکریم فرمانده ناحیه سپاه هندیجان پیش از ظهر یکشنبه با حضور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان و هیات همراهش و فرمانده سابق ناحیه و فرمانده جدید سرهنگ بعنونی نژاد،فرمانده انتظامی و فرمانده دریابانی ،امام جمعه موقت ،معاون فرماندار،بخشدارمرکزی و بخشدار چم خلف عیسی ،بسیجیان و خانواده های شهدا و پیشکسوتان و بازنشستگان و جمعی از مسئولان محلی و بزرگان و سران عشایر هندیجان و مهمانان همراه سرهنگ از آبادان و سردار قاسمی فرمانده سابق هندیجان و آبادان دپ رسول پاسدار ناحیه و نیروی دریایی امامیه در سالن اجتماعات خلیج فارس هندیجان همراه با تصاویر شهدای مدافع حرم و پخش کلیپ و اهداء لوح و هدایا و قراعت حکم مسئولیت جدید فرمانده ناحیه سپاه هندیجان و قراعت فاتحه بر سر مزار شهدای گمنام برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمود معین پور در آئین معارفه و تکریم فرمانده جدید ناحیه سپاه هندیجان اظهار کرد:مردم انقلابی مخصوصا عشایر غیوروبسیجیان در طول این ۴۰سال ازاول پیروزی انقلاب اسلامی ودوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن با پیروی از ولایت فقیه در خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام هستند و از نظام مقدس ایران اسلامی با جان ودل دفاع و پشتیبانی می کنند.

وی افزود:آمریکای جنایتکار با کمک دست نشانده های خود همواره از هر گونه توطئه و جنایتی کوتاهی نداشتند که در سوریه و عراق و یمن ودیگر نقاط دنیا جنایت های بزرگی را بر علیه مردم انجام می دهند و با فریب های گوناگون و نیرنگ ها به فکر ضربه زدن به ایران اسلامی هستند ولی تا کنون شکست خورده و ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری در مقابل آمریکاایستاده اند.

وی بابیان تقدیم شهدای مدافع حرم در مبارزه با داعش جنایتکار گفت:استان خوزستان با تقدیم ۷۰شهید والامقام در دفاع از حرم آل الله واهل بیت(ع)برگی زرین بر افتخارات مردم خوزستان افزوده شده و سپاه و بسیج و دیگر نیروهای انقلابی در مبارزه با دشمنان اسلام در خط مقدم هستند و هر جا نیروهای بسیج وانقلابی در اقتصاد کشور کاری انجام داده اند موفق بوده و همواره برای رفاه معیشت مردم و اقتصاد از هیچ تلاشی دریغ نخواهند داشت.

در ادامه مراسم تکریم سرهنگ عجم دشتی نژاد فرمانده سابق سپاه هندیجان از حمایت های مردم برای کمک به برنامه مراسمات سپاه و بسیج تقدیم وتشکر نمود.

معاون فرماندار هندیجان خزعلی از تلاش هاو خدمات شایسته چند ساله فرمانده سابق سرهنگ عجم دشتی نژاد در هندیجان تقدیر و تشکر نمود وبرای فرمانده جدید ناحیه سپاه شهرستان سرهنگ بعنونی نژاد آرزوی موفقیت کرد و در هر کاری کمک و یاری خواهد نمود.

در پایان مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار عجم دشتی نژاد تقدیر و حکم مسئولیت جدید فرماندهی سرهنگ پاسدار بعنونی نژاد قراعت و اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها