خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان از پروژه اقدامات عمرانی و زیبا سازی مدارس شامل رنگ آمیزی و مرمت و تعمیر با همت ۷۰نفر از بسیجیان دانش آموز در ۷مدرسه شهری و روستایی هندیجان در قالب طرح هجرت ۳ با همکاری آموزش و پرورش و حوزه دانش آموزی خبرداد.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۰۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲

پاسدار صادق بحرکانی عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:بسیجیان دانش آموز در طول ۳ماهه تابستان در جهت همکاری با آموزش و پرورش شهرستان اقدامات خوب وتاثیرگذاری همراه با تعمیر و مرمت کلاس های مدارس که نیاز داشتند را با تلاش های مستمر در هوای گرم انجام دادند.

وی افزود :مثل سال های گذشته با تفاهم آموزش و پرورش ک بسیج سازندگی کلاس های مدارس شهری و روستایی هندیجان با هماهنگی و برنامه ریزی همراه با استقبال و پشتکار جهاد گونه بسیجیان دانش آموز با بهترین کیفیت اجرایی شد.

وی بابیان ادامه زیباسازی بقیه مدارس هندیجان گفت:مدارس شهرستان که نیاز به زیبا سازی دارند طبق کارهای بررسی شده با بهره گیری از تمام ظرفیت های بسیج سازندگی انجام میگیرد که تاکنون مفید و تاثیر گذار بود و برای شروع سال تحصیلی دانش آموزان محصل راحت تر در فضای مدارس مشغول به تحصیل خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها