مسجدی که آتش به اختیار، انقلابی عمل می کند

مسجد مقدس داود قلی زنجان پیش از ورود حجت الاسلام ولایتی فعالیت مذهبی خاصی نداشت، ولی این روحانی جوان توانست با صبر و استقامت و تلاشی که داشت، با همراهی اهالی منطقه، رونق دوباره ای به آن ببخشد.
کد خبر: ۹۰۴۸۸۹۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام ولایتی، روایتگر همه سال‌هایی استکه با وجود مشکلات فراوان و سنگ‌اندازی‌های بعضی افراد، موفق شد به وظیفه طلبگی اش عمل کند و مسجد داود قلی زنجان را به مکانی برای فعالیت های مذهبی و فرهنگی تبدیل کند.

نمازگزاران و روحانی این مسجد در بخش علمی، اقدام به برگزاری کلاس هایی نظیر رباتیک، قرآن، ریاضی، زبان، سرمه دوزی، خیاطی، کمپین کتابخوانی و کلاسهای سبک زندگی اسلامی را اجرا کرده است.

تکریم خانواده های شهدا وجانبازان، اردوهای زیارتی و تفریحی، بازخوانی سیره عملی امام و شهدا، نشست های بصیرتی، هدیه ازدواج برای جوانان مسجد و غرفه فرهنگی در نمایش فصل شیدایی از اقداماتی است که در بخش فرهنگی انجام شده است.

در بخش اجتماعی اقداماتی نظیر برگزاری کلاس های سبک زندگی اسلامی، حمایت از کمپ های ترک اعتیاد، تهیه جهیزیه نوعروسان، طرح اطعام علوی، کمک هزینه درمان انجام شده است.

در بخش جهادی نیز تعمیر و تجهیز مسجد، کمک رسانی به نیازمندان، کمپین حفظ محیط زیست و کمک به زلزله زدگان غرب کشور صورت گرفته است.

ارزش های دینی نیز بخش دیگری از اقدامات انجام شده توسط نمازگزاران و روحانی مسجد داود قلی زنجان است که از جمله آنها می توان به برگزاری نمازهای 5 گانه، مراسمات مذهبی و هیئت عزاداری، طرح تبسم امر به معروف و نهی از منکر، سه شنبه های مهدوی و مادران آسمانی اشاره کرد.

 

ارسال نظرات