خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی خبر داد
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی با بیان این که اجلاسیه شهدای اهل سنت درششم شهریور ماه جاری در اسدیه برگزار می شود،گفت: بازسازی عملیات مرصاد همراه با اجرای برنامه های نمایشی و رزمی در منطقه بیدخت، از دیگر برنامه های این قرارگاه در راستای برگزاری کنگره دو هزار شهید استان است.
کد خبر: ۹۰۴۸۸۹۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار حسن رجب زاده فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه،اظهار کرد:بر کسی پوشیده نیست که شهدا به برگزاری جلسه و کنگره هیچگونه نیازی ندارند بلکه جامعه به فرهنگ شهادت نیازمند است.

وی ضمن اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر این که "شهدا مرگ تاجرانه ای کرده اند"،متذکر شد:امروز ما وجامعه ما نیازمند به فرهنگ و تفکر شهدا هستیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی با اشاره به این که باید خداوند را شاکر باشیم که امروزه می توانیم از بستر شهدا استفاده کنیم،گفت:برخی از حاضرین در جلسه گلایه مند هستند که در بحث شهدا بستر مورد نظر فراهم نیست و این در حالی است که باید خودمان این بستر را فراهم کنیم.

رجب زاده افزود:برگزاری کنگره شهدا،فرصتی بزرگ برای تقویت ارزش ها،باورها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی تصریح کرد:یکی از راه های زنده نگهداشتن یاد شهدا در جامعه برگزاری کنگره ها و یادواره ها است و باید در مردمی برگزار کردن این کنگره ها و یادواره ها بکوشیم تا مردم بدانند که عزت،سربلندی و امنیت امروزی این مرزو بوم به برکت خون شهدا فراهم شده است.

 

رجب زاده ضمن اشاره به فعالیت های قرارگاه شهید ناصری،عنوان کرد: ماموریتی که به سپاه پاسداران واگذار شد، ماموریتی خارج از همه قاعده ها بود.

وی با بیان این که حفظ امنیت پایدار،از رسالت های اصلی این قرارگاه است،بیان کرد: تمرینات و اقدامات عملیاتی زیادی را در این راستا انجام داده ایم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری استان مردم یاری ومحرومیت زدایی را،رسالت دوم این قرارگاه اعلام کرد و افزود:آنچه مسلم است آن است که پایداری امنیت در مرزها نیازمند محرومیت زدایی است.

رجب زاده همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در قرارگاه در راستای محرومیت زدایی،مطرح کرد: تاکنون 200 سری جهیزیه بین دختران نیازمند در سطح استان توزیع شده و تا عید غدیرنیز 200 سری دیگر توزیع می شود.

وی بیشترین نیازمحرومین استان خصوصا در روستاها و مناطق مرزی را،مربوط به مسائل عمرانی و مشکلات آب برشمرد و افزود:اگر در خصوص این موضوعات فعالیت هایی صورت گیرد،در واقع می توانیم ادعا کنیم که مبادرت به ایجاد تحول کرده ایم.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی با اشاره به پیش رو بودن کنگره 2000 شهید خراسان جنوبی،یادآور شد: در راستای برگزاری این کنگره، اجلاسیه شهدای اهل سنت برای اولین بار ششم شهریور ماه جاری در اسدیه برگزار می شود.

رجب زاده با اشاره به این که خانواده های شهدا همواره قدرشناس انقلاب اسلامی و خدمات نظام هستند،مطرح کرد:همیشه در سرکشی از خانواده های شهدا خصوصا در روستاهای دورافتاده استان شرمنده خانواده شهدا بوده ایم چرا که با وجود این که آن ها دسته گل های شان را تقدیم انقلاب کرده اند بر خلاف کسانی که یک سیلی در جریان انقلاب نخورده ولی سهم خواهی از انقلاب دارند،این خانواده ها نه تنها قانع بوده و سهم خواهی ندارند بلکه قدرشناس نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 

 

 

وی ادامه داد: بازسازی عملیات مرصاد همراه با اجرای برنامه های نمایشی و رزمی در منطقه بیدخت از دیگر برنامه های این قرارگاه در راستای برگزاری کنگره دو هزار شهید استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها