خبرهای داغ:
طی مراسمی در مدرسه زهرا مردانی آذر ناحیه 2 تبریز با حضور مهندس راستگو از برگزیدگان علمی، قرآنی و رتبه های برتر کنکور 97 این ناحیه تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۸۷۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز در آیین تجلیل از این برگزیدگان با اشاره به ارزش دانش و علم آموزی در مقطع کنونی گفت: تحولات اساسی دنیا بر پایه پیشرفت علوم در کشورها صورت می گیرد و جامعه ای توسعه می یابد که توجه ویژه به بحث علم و پرورش نیروهای باسواد داشته باشد.

وی افزود: استعدادیابی، آگاه سازی و پرورش دانش آموزان برای رشته های فنی و کاربردی در کنار دیگر رشته های نظری باید پیش از دانشگاه در مدارس اجرایی شود.

راستگو با اشاره به افزایش تعداد دانشگاه های کشور بیان کرد: هدف از ایجاد دانشگاههای متنوع، توسعه علم و بالا بردن سطح علمی جامعه است و این امر نباید چنین تلقی شود که فارغ التحصیل دانشگاهی حتما باید در جایی دولتی و اداری استخدام شود.

تجلیل از برگزیدگان علمی، قرآنی و رتبه های برتر کنکور 97 ناحیه 2 تبریز

وی از دانش آموزان به عنوان آینده مملکت یاد کرد و از آن ها خواست تا درس خواندن را به خاطر ارزش علم و جایگاه اش ادامه دهند.

فرماندار تبریز ظرفیت و توان دانش آموزان مستعد و نخبه را بی حد ارزیابی کرد و اظهار داشت: پرورش صحیح این استعدادها در دانشگاهها می تواند کمک شایانی در ایجاد کسب و کار متناسب با رشته تحصیلی و توسعه اشتغالزایی در کشور داشته باشد. در این راستا وی از دانش آموزان خواست تا با این رویکرد در دانشگاه ها تحصیل کرده و استخدام در ادارات دولتی را تنها هدف خود قرار ندهند.

ارسال نظرات