کشف احتکار مواد غدایی در سیمرغ با هشیاری بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ از کشف انبار مواد غذایی احتکار شده در یکی از انبارهای این شهرستان خبر داد و گفت: با هماهنگی مبادی قانونی، مقادیر زیادی مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته توسط شبکه اطلاعاتی بسیج این شهرستان کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۹۰۴۸۷۸۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ از کشف انبار مواد غذایی احتکار شده در یکی از انبارهای این شهرستان خبر داد و گفت: با هماهنگی مبادی قانونی، مقادیر زیادی مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته توسط شبکه اطلاعاتی بسیج این شهرستان کشف و ضبط شده است.

طی هفته گذشته اخبار زیادی از کشف انبار احتکار مواد غذایی، آهن‌آلات و کالاهای اساسی به گوش می‌رسد که محتکران در شرایط اقتصادی و گرانی‌های اخیر فقط به فکر سودآوری خود با هر شرایطی بودند اما با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون در شهرهای مختلف استان چه اخباری که رسانه‌ای شده و چه اخباری که هنوز رسانه‌ای نشده و در مرحله بررسی و تایید هستند به صورت رسمی و غیررسمی از این دست شنیده می‌شود.

 محمدبرمر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان با اشاره به کشف چند انبار احتکار کالا اظهار کرد: در پی سیاست‌های خصمانه بلوک سلطه، این بار با تهاجم نرم‌افزاری دشمن و اخلال در حوزه بازار جامعه مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در این شرایط جنگ اقتصادی و تحمیل فشار همه جانبه به امنیت روانی و معیشت مردم بر نمی‌شود در برابر سواستفاده افراد سودجو و فرصت‌طلب برای اخلال در نظم بازار و معیشت بی‌تفاوت بود، تصریح کرد: به حول و قوه الهی با گزارش‌های مردمی و حضور قهرمانانه بسیج به عنوان دلسوزترین تشکل انقلاب اسلامی برای صیانت از انقلاب، ارزش‌ها و ارزش‌آفرینان آن یعنی مردم ولایت‌مدار و شهید پرورمان با همکاری، همدلی و همراهی مسؤولان ذیربط فضا را برای اخلالگران بازار ناامن خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ در ادامه از کشف انبار احتکار در شهرستان سیمرغ خبر داد و گفت: با هماهنگی مبادی قانونی، مقادیر زیادی چای فله، ذرت دانه شده خوراک طیور، کنجاله زیتون، کنستانتره خوراک طیور، روغن تصفیه شده صنعتی و دوغ نوشیدنی البته تاریخ مصرف گذشته  توسط شبکه اطلاعاتی بسیج شهرستان کشف و ضبط شده است.

گفته می‌شود تاکنون در روزهای اخیر حدود یک‌هزار و 300 کیلو چای، 14 تن دانه ذرت، 4 تن کنجاله زیتون، 2 تن کنستانتره خوراک طیور، 180 لیتر روغن تصفیه شده صنعتی و 14 هزار بطری دوغ کوچک و بزرگ در شهرستان کشف و ضبط شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها