حجه الاسلام والمسلمین غلامی با بیان اینکه دشمنان بدنبال نارضایی مردم در بستر مشکلات اقتصادی هستند تا در بستر این نارضایتی به اهداف شان برسند، تأکید کرد: سوء مدیریت‌ها موجب شد تا به این مسأله دامن زده شود.
کد خبر: ۹۰۴۸۷۷۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از قدس آنلاین، حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی مازندران اظهار کرد: امروز قدرت دفاعی ایران بر کسی پوشیده نیست و استکبار جهانی نیز بدنبال مهار قدرت انقلاب اسلامی است.

وی تأکید کرد: استکبار قصد داشت با برجام این مسأله را القا کند که ایران قدرت منطقه نیست درحالیکه نفوذ منطقه‌ای‌مان هرروز بیشتر می‌شود.

حجه الاسلام غلامی با اشاره به اینکه مرز سیاسی ایران فراتر از مرزهای جغرافیایی رفته است، گفت: امروزه مرز سیاسی‌مان عراق، سوریه، لبنان، یمن و غزه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا با بیان اینکه دشمنان بدنبال نارضایی مردم در بستر مشکلات اقتصادی هستند تا در بستر این نارضایتی به اهداف شان برسند، تأکید کرد: سوء مدیریت‌ها موجب شد تا به این مسأله دامن زده شود.

وی با اعلام اینکه درآمد کشور بیشتر از هزینه‌هاست و مشکل تأمین منابع مالی نداریم، خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، مشکلات کشور بر گردن تحریم‌ها نبوده و ناشی از سوء مدیریت‌هاست.

حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی با اشاره به اینکه ایران  قبل از انقلاب اسلامی دارای مولفه‌های قدرت در حوزه‌های مختلف بوده است اظهار داشت: موقعیت سرزمینی ایران با توجه به امتیازات بالا که داشته دارای اهمیت برای استکبارگران سلطه‌گر بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا افزود: ایران به واسطه اینکه قبل از انقلاب به آمریکا وابسته بود، به بهترین سلاح‌های دفاعی در منطقه تسلط داشته و از نفوذ بالایی  در کشورهای منطقه برخوردار بوده  است.

وی با اعلام اینکه دشمنان انقلاب به بزرگی امام راحل اعتراف کرده و ایشان را رهبر موفق قرن بیستم قلمداد کردند، گفت: رفتار انقلابی مولفه موفق ملت ایران با تشکیل انقلاب اسلامی بوده که نصیب مردم ولایی ایران شده است.

حجه الاسلام غلامی با اشاره به اینکه اکنون قدرت دفاعی ایران - علی رغم دشمنی آمریکا - در دنیا زبانزد کشورهای دنیا شده است، افزود: قدرت دفاعی و موشکی ایران اسلامی اکنون بازدارنده بوده و استکبار جهانی جرات جنگ نظامی با ایران را ندارد.

وی با اعلام اینکه ایران اکنون قدرت اول منطقه شده است و این قدرت دفاعی بازدارنده هیمنه استکبار را به لرزه درآورده است، تصریح کرد: با نشر انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه، خاورمیانه در ید قدرت انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید حضور قدرتمندانه سربازان گمنام و مدافع حرم در دفاع از مرزهای سرزمینی جبهه مقاومت را برای مردم جامعه تبیین و تشریح کنند، گفت: استکبار آمریکا می‌خواست  نفوذ منطقه‌ای و نظامی ایران را در منطقه سلب کند تا در نقشه جدید خاورمیانه موردنظرش، ایران حضوری نداشته باشد.

حجه الاسلام غلامی با بیان اینکه نفود منطقه‌ای ایران اکنون یکی از مولفه‌های قدرت این کشور شده است، افزود: هزینه برای حفاظت از مرزهای سیاسی کشور اثرات بسیار مضاعف برای حفظ استقلال کشور داشته و دارد.

وی با اعلام اینکه دشمن در چهار دهه اخیر برای براندازی، مهار و توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران هیچ نتیجه‌ای نگرفته است، تصریح کرد: دشمن شائبه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را در سر می پروارند اما ملت انقلابی بار دیگر همه توطئه ها را نقش بر آب خواهد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه مشکل اصلی اخیر ایجاد شده بر مردم بر اثر تحریم نبوده است، افزود: بسیاری از این مشکلات پیش آمده برای مردم ناشی از بی‌کفایتی برخی دولتمردان در اداره کشور بوده است.

حجه الاسلام غلامی با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد با ایجاد تفرقه در کشور تدبیر سو را بین افکار جامعه پیاده‌سازی کند گفت: استکبار در پی آن است تا به صورت حساب شده  در مقوله ارز و سکه کشور وارد و آنرا ملتهب کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها