خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: رویکرد جدید بسیج با هدف خدمت رسانی و کمک به محرومین با ایجاد هر پایگاه مقاومت یک گروه جهادی دنبال می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۸۷۴۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازشیراز؛ سرهنگ سید حسین حسینی در جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) در جمع بسیجیان اظهار داشت: در طرح جدید بسیج  در هر پایگاه مقاومت محله  با مدیریت و هدایت سرگروه  در عرصه های مختلف گروه های جهادی ، رزمی، هنری و غیره فعالیت می کنند، که برنامه های تربیتی صالحین و گشت های محله محور بسیج همچون گذشته دنبال می شود.

وی در تشریح فعالیت ها و رویکرد جدید بسیج گفت: هر پایگاه مقاومت محله با جذب و سازماندهی بتواند یک گروه جهادی شکل بدهد و درهر محله بتواند محور فعالیت در بحث خدمت رسانی به جامعه باشد.

این مقام سپاهی از اقدامات جدید پایگاه بسیج در محله ها اشاره کرد و گفت: صندوق های قرض الحسنه در محلات احیاء می شود که پیگیر مسائل مشکلات معیشتی  می باشد که این طرح به مشکلات هر محله کمک می کند .

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: با رویکردی که در فعالیت و برنامه های بسیج به نواحی مقاومت ابلاغ ودرحال اجراء می باشد  همه فعالیت های بسیج در پایگاه مقاومت با تشکیل یک گروه  چند نفره که محور هدایت آن سرگروه است بتواند افرادی پرورش دهد که درعرصه های مختلف به خدمات رسانی مردم بپردازد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: طرح اعتلای بسیج علاوه بر  رویکرد فرهنگی ، رزمی وهنری بحث خدمت رسانی به جامعه و کمک رسانی به محرومین با جدیت در اولویت برنامه های پایگاه بسیج قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها