مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز مطرح کرد ؛
مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی به اهداف جمعیت امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و گفت: اهداف جمعیت امام حسن مجتبی (ع) آسیب شناسی حاشیه ی شهر می باشد که دارای چه معظلات و مشکلاتی هستند.
کد خبر: ۹۰۴۸۷۰۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، بهنام نظری مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی در اولین نشست تخصصی مسئولین جمعیت امام حسن مجتبی (ع) که در سالن جلسات ساختمان شهیدان بیگی برگزار شد ، اظهار داشت : اهداف جمعیت امام حسن مجتبی (ع) آسیب شناسی حاشیه ی شهر می باشد که دارای چه معظلات و مشکلاتی هستند.

اهداف جمعیت امام حسن مجتبی (ع)  آسیب شناسی حاشیه ی شهر می باشد

وی با اشاره به اینکه نقاط حاشیه شهر، نقاط کمتر دیده شده از نظر آسیب شناسی و محرومیت می باشد افزود : محله های حاشیه شهر به نوعی مناطق از دست رفته می باشد . در جمعیت امام حسن مجتبی (ع) درصدد این هستیم که با تمام قدرت و تمرکز به محرومیت زدایی و آسیب شناسی فرهنگی، اجتماعی این نقاط بپردازیم.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی تصریح کرد : مهاجرت از اقصی نقاط شهرهای دیگر به استان البرز باعث به وجود آمدن نقاط حاشیه شهر بیشتری نسبت به دیگر استان ها برای استان البرز شده است.

نظری در ادامه با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی و از جمله معاونت سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی همواره پیشرو در امر خدمت رسانی به مردم محروم بوده است خاطرنشان کرد: با آسیب شناسی انجام شده از حاشیه شهر استان البرز در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، آموزش و بهداشت و درمان با تمام توان و با همکاری کارگروه های تخصصی در این عرصه ها وارد میدان محرومیت زدایی خواهیم شد و در صدد رفع معظلات و‌مشکلات مردم این مناطق بر خواهیم آمد.

وی در پایان با اشاره به برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده اشاره کرد و گفت : با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، افتتاحیه این فعالیت را با برگزاری جشن عید غدیر در حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار شهر چهارباغ آغاز خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها