خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب استان همدان:
مسئول سازمان بسیج طلاب استان همدان گفت: در مجموع فرمایشات مقام معظم رهبری دو موضوع نمود بیشتری دارد یکی دشمن شناسی و دیگری مایوس سازی و ناامید سازی مردم از سوی دشمنان، که در هرکدام از این موضوعات حوزه انقلابی وظیفه روشنگری دارد.
کد خبر: ۹۰۴۸۶۵۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

وظیفه حوزه انقلابی روشنگری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علی حسنی در کارگاه یک روزه توانمندسازی فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری از ابتدای سال جاری تاکنون اظهار داشت: در مجموع فرمایشات آقا دو موضوع نمود بیشتری دارد یکی دشمن شناسی و دیگری مایوس سازی و ناامید سازی مردم از سوی دشمنان، که در هرکدام از این موضوعات حوزه انقلابی وظیفه روشنگری دارد.

وی با اشاره به ترفندهای آمریکا بیان داشت: آمریکا با فشار اقتصادی دنبال محروم سازی، با فشار عملی به دنبال مشغول سازی و با فشار روانی چهار محور محدودسازی، مخدوش سازی، منفعل سازی و مایوس سازی را دنبال می‌کند.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان همدان با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) گفت: خداوند وعده نصرت به شما داده است، مادامی که شما هم نصرت خدا را بکنید نصرت خدا و نصرت دین خدا، نصرت بندگان مومن خداست؛ شما به این عهد باقی باشید وخدای تبارک وتعالی عهد خود را عمل خواهد کرد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های ابلاغی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان در سال جاری پرداخت و هرکدام از مسئولین مدیریت های بسیج طلاب وروحانیون نیز به تشریح برنامه‌ها پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات