خبرهای داغ:
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود:
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: اولین تهدید فاصله گرفتن نسل سوم انقلاب از نسل اول انقلاب است، نسل امروز باید چرایی انقلاب اسلامی را به خوبی بداند.
کد خبر: ۹۰۴۸۶۳۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ سید محمد موسوی در مراسم گرامیداشت ۲۷ مرداد سالروز ورود آزادگان در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شاهرود در جمع آزادگان فرهنگی از این روز‌ها به عنوان ماندگارترین لحظات تاریخ نام برد و اظهار امیدواری کرد: جامعه همواره از شادی و نشاط آن روز‌ها برخوردار باشد.
وی وجاهت و شأن نام آزادگی را برگرفته از یار آزاده سالار شهیدان حرّ (ع) دانست که از بند تعلقات مادّی خود را رها کرد افزود: آزادگان از خود برای آرمان‌های امامشان گذشت.
موسوی به فضای بعد از جنگ اشاره کرده و گفت: شاید نسل امروز به دلیل تغییرات ایجاد شده در مناسبات دو کشور در بعد از جنگ و فضای رسانه‌ای مثبت حال حاضر، چهره عراق بعثی که مجری نقشه‌های آمریکا و از خشن‌ترین حکومت‌های نظامی منطقه بود را به یاد نداشته باشند و درک روز‌های سخت اسارت این عزیزان و رنج‌های آنان در زندان‌های مخوف بعثی ها، برایشان دشوار باشد و رسانه‌های چهره‌ی عراق بعثی را به درستی به نسل امروز نشان دهند.
معاون مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در تشریح سه خطری که نسل امروز را تهدید می‌کند گفت: اولین تهدید فاصله گرفتن نسل سوم انقلاب از نسل اول انقلاب است، نسل امروز باید چرایی انقلاب اسلامی را به خوبی بداند. فاصله گرفتن با رزمندگان و اداره کنندگان جبهه و جنگ تهدید دومی است که جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز مسئولیت رفع این تهدید بر دوش ایشان است.
وی تهدید سوم را فاصله گرفتن از روحانیت عنوان کرد و گفت: این مهم بر عهده روحانیت معزز است، جوانان پاسخ سؤالات خود را در روحانیت جستجو می‌کنند.
در پایان این مراسم که با حضور مسئولین اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان شاهرود برگزار شد با اهداء هدایایی از مدعوین آزاده قدردانی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها